تاریخ انتشار: 1402/09/26 09:33
کد خبر: 1264025

رقابت پپ با بایرنی‌ها بر سر یک ستاره/ این بازیکن دقیقه ۹۰ به مونیخ نرسید!

پپ گواردیولا برای پیوستن به نبرد بزرگ جذب ژوائو پالینیا از فولام با مبلغ ۶۰ میلیون پوند آماده است.
رقابت پپ با بایرنی‌ها بر سر یک ستاره/ این بازیکن دقیقه ۹۰ به مونیخ نرسید!

بایرن مونیخ و لیورپول هر دو مشتاق جذب ژوائو پالینیا هستند که فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد. اما گواردیولا نیز او را تحسین می‌کند و فکر می‌کند پالینیای ۲۸ ساله می‌تواند به ستاره‌های منچسترسیتی اضافه شود. و جذب او در ژانویه می‌تواند منجر به خروج کالوین فیلیپس شود. یوونتوس مشتاق است تا او را به صورت قرضی برای ادامه فصل بپذیرد، در حالی که فولام نیز تابستان گذشته او را می‌خواست. فیلیپس مصمم بود بماند و برای جایگاهش در اتحاد بجنگد، اما به همان اندازه آگاه است که اگر می‌خواهد در یوروی سال آینده در تیم ملی انگلیس شانس حضور داشته باشد نیاز به بازی بیشتری دارد.

گواردیولا همچنین آندره ستاره ۳۰ میلیون پوندی فلومیننزه را نیز در نظر گرفته است. او این هفته در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان در عربستان سعودی نگاهی مستقیم به برزیلی ۲۲ ساله خواهد داشت. پالینیا سال گذشته با قراردادی ۲۰ میلیون پوندی از اسپورتینگ لیسبون به فولام پیوست. این ملی‌پوش پرتغالی از زمان ورودش در مجموع ۶ گل و یک پاس گل در ۵۶ بازی به ثمر رسانده و در این فصل با دو گل و یک پاس گل در ۱۶ بازی در تمام رقابت‌ها همچنان برجسته است.

این بازیکن پرتغالی در آخرین مهلت نقل و انتقالات تابستان گذشته با پرواز به آلمان و حتی گذراندن معاینات پزشکی تقریباً به بایرن پیوسته بود، اما زمان به پایان رسید و فولام از فروش خودداری کرد زیرا نتوانست جایگزین مناسبی پیدا کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66g5r7

آخرین اخبار