تاریخ انتشار: 1402/09/12 14:53
کد خبر: 1262657

گواردیولا به دنبال «مسی جدید»

منچسترسیتی پدیده تیم ملی آرژانتین در جام جهانی زیر ۱۷ سال را زیر نظر گرفت.
گواردیولا به دنبال «مسی جدید»

منچسترسیتی امیدوار است رابطه خوبی که با باشگاه ریورپلات دارد ، به‌این تیم انگلیسی کمک کند تا ستاره جام جهانی نوجوانان را به خدمت بگیرد.

لقب "لیونل مسی جدید" برای کلودیو اِچه‌وری باعث شده است تا خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا از الان آماده جذب این ستاره شوند. این نوجوان در حالی که آرژانتین به نیمه نهایی رسید، ستاره اصلی تیمش در جام جهانی نوجوانان در اندونزی بود. در نهایت تیم ملی آرژانتین در نیمه نهایی در ضربات پنالتی برابر آلمان شکست خورد و در دیدار رده بندی نیز به مالی باخت تا چهارم شود.

سیتی رابطه خوبی با ریورپلات دارد و قبلا نیز توانسته است خولیان آلوارس را از این تیم خریداری کند. رئال مادرید، بارسلونا، پاری سن ژرمن و یوونتوس نیز به جذب این ستاره جوان آرژانتینی ابراز علاقه کردند و خواستار جذب او شدند.

تیم‌های آلمان و فرانسه در بازی فینال رقابت‌های جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی به مصاف هم رفتند که‌این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در ضربات حساس پنالتی آلمان با نتیجه ۴ بر ۳ برنده شد تا برای اولین بار عنوان قهرمانی در این تورنمنت را جشن بگیرد.

تیم ملی فوتبال ایران نیز توانست به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم راهی دور حذفی جام جهانی شود ولی در این مرحله با شکست برابر مراکش در ضربات پنالتی حذف شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm6pk5

آخرین اخبار