تاریخ انتشار: 1402/08/22 12:15
کد خبر: 1261115

خبر ناامیدکننده مدیرعامل سیتی برای رئال

فران سوریانو، مدیر اجرایی منچسترسیتی، اطمینان داد که هالند سال های بیشتری در سیتی خواهد ماند و به رئال فکر نمی کند.
خبر ناامیدکننده مدیرعامل سیتی برای رئال

 فران سوریانو، مدیرعامل سیتی، در واکنش به شایعات پیرامون ارلینگ هالند گفت که بسیار آرام است. او به رادیو راک یک گفت که من فکر می کنم او سال های زیادی اینجا خواهد بود.

سوریانو گفت: «فکر می کنم هالند در منچسترسیتی خوشحال است و خواهیم دید در آینده چه خواهد شد. او بازیکنی است که موفقیت های فوق العاده ای داشته و اینجا محبوب است، نه تنها به این دلیل که گل می زند، بلکه به این دلیل که به خوبی با باشگاه و شهر سازگار شده است. من فکر می کنم او برای سال های زیادی اینجا خواهد بود.»

بنابراین سوریانو یک بار درها به روی رئال را بست و شانس انتقال هالند به باشگاه مادریدی را کاهش داد.

سوریانو در مورد آینده پپ گواردیولا در سیتی گفت: «پپ یک نابغه است و تا 2025 قرارداد دارد. او تا هر زمانی که دلش بخواهد در سیتی به کارش ادامه خواهد داد.»

سوریانو در مورد علاقه بارسا به برناردو نیز گفت: «از طرف ما هرگز ادعایی مطرح نشده و سر و صدایی اگر بوده از طرف بارسلونا بوده است. اگر 10 تیتر در این مورد زده شده، ادعایی خود بارسا بوده نه از طرف ما. اگر کسی می خواهد برود، به شرط آمدن جانشین مناسب، درها به رویش باز خواهد بود. اینکه گفته می شود چون مدیران و مربی سیتی بارسایی هستند، پس به این تیم کمک می کنند نیز ادعایی مسخره است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqg7yd

آخرین اخبار