تاریخ انتشار: 1396/04/09 11:41
کد خبر: 199766

جدال کیمیا علیزاده با حریفان در اختتامیه مسابقات تکواندو قهرمانی جهان اینفوگرافی؛ آنالیز”کیمیا علیزاده” در آستانه اختتامیه مسابقات قهرمانی جهان

کیمیا علیزاده در وزن ۶۲- کیلوگرم به عنوان یکی از نمایندگان ایران در روز پایانی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف حریفان خود می‌رود.
جدال کیمیا علیزاده با حریفان در اختتامیه مسابقات تکواندو قهرمانی جهان

اینفوگرافی؛ آنالیز”کیمیا علیزاده” در آستانه اختتامیه مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش فرتاک ورزشی ،کیمیا علیزاده در وزن ۶۲- کیلوگرم به عنوان یکی از نمایندگان ایران در روز پایانی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف حریفان خود می‌رود. بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ با حضور ۹۷۳ تکواندوکار از ۱۸۳ کشور از روز شنبه (۳ تیرماه) در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و (جمعه) ۹ تیر به پایان می‌‌رسد. در روز پایانی این مسابقات، رقابت‌های اوزان ۶۲- کیلوگرم گروه زنان و ۸۰- کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود.

کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن ۶۲- کیلوگرم در گام نخست رو در روی «فرناندا آگویره» از شیلی قرار می‌گیرد. در ادامه باید با «آشلی کرایولد» کانادایی دارنده مدال طلا و برنز قهرمانی پان امریکن مبارزه کند که این تکواندوکار پیش از این نیز در دو دوره از مسابقات قهرمانی جهان حضور داشته اما موفق به کسب مدال نشده است.

کیمیا در ادامه یکی از تکواندوکاران چین تایپه، مالی و ماکائو را باید شکست دهد. «ئی چینگ لین» از چین تایپه طلای قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد و همچنین مسابقات قهرمانی جهان را تجربه کرده است. «فنگ» از ماکائو نیز پیش از این مدال نقره و برنز قهرمانی آسیا را در کارنامه خود ثبت کرده است. همچنین در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ نیز حضور داشته است.

* در این وزن ۵۰ نفر شرکت کننده حضور دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmwlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات کیمیا علیزاده برای بازگشت به میادین + فیلم

علیزاده: اجازه نمی‌دهم کسی پشت این مدال پنهان شود
حرف‌های ناگفته بانوی مدال آور ایران؛