تاریخ انتشار: 1395/06/28 18:20
کد خبر: 260724

مورینیو : اشتباه داور را نمی توانم کنترل کنم

آقای خاص که تیمش در دومین بازی متوالی لیگ برتری شکست خورد، قضاوت تیم داوری را زیر سؤال برد.
مورینیو : اشتباه داور را نمی توانم کنترل کنم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم فوتبال منچستریونایتد بعدازظهر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک مغلوب میزبان خود، واتفورد شد تا تیم تحت‌هدایت ژوزه مورینیو پس از شکست 2 بر یک برابر منچسترسیتی در لیگ برتر و باخت یک بر صفر برابر فاینورد در لیگ اروپا، سومین شکست متوالی خود را در رقابت‌های مختلف تجربه کند.

 

با وجود اینکه مورینیو در تابستان سال جاری 149 میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید کرده، برای اولین بار است که در 14 سال گذشته در سه بازی متوالی، تیم تحت‌هدایتش شکست می‌خورد. آخرین باری که او متحمل سه شکست متوالی شد، به فوریه 2002 برمی‌گردد که هدایت پورتو را برعهده داشت و دو شکست مقابل رئال‌مادرید و یک باخت برابر بیرامار تجربه کرده بود.

 

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ پس از شکست شاگردانش برابر واتفورد با اشاره به خطایی که پیش از به ثمر رسیدن گل واتفورد روی آنتونی مارسیال انجام شد، گفت: در 25 تا 30 دقیقه ابتدایی بازی عملکرد خوبی نداشتیم و این موردی است که باید در بازی‌های بعدی‌مان جبران کنیم. باید برای بهتر شدن تلاش کنیم. اشتباه داور و کمکش هم چیزی است که من نمی‌توانم کنترلش کنم و در این مورد نمی‌توانم کاری کنم که اوضاع بهتر شود. 

 

وی افزود: در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم و موفق شدیم به گل دوم بازی برسیم. گومس (دروازه‌بان واتفورد) هم چند واکنش خوب از خود نشان داد و شانس هم چیزی است که از کنترل ما خارج است. هر موقع که تیمم به نتیجه لازم نمی‌رسد، احساس نگرانی می‌کنم. به هر حال باید هم عملکرد انفرادی و هم عملکرد گروهی‌مان بهبود یابد.

 

شیاطین سرخ که فصل را با سه پیروزی متوالی آغاز کردند، حالا با 9 امتیاز در رده ششم هستند.

منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lmkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 چهره غمزده یونایتدها بعد از سومین شکست فصل(عکس)