تاریخ انتشار: 1395/10/20 19:15
کد خبر: 237004

چه راهی بهتر از شکستن یک رکورد دیگر برای آغاز سال نو وجود دارد؟

یوونتوس 3‐0 بولونیا را در هم کوبید تا رکورد جدید 26 پیروزی پیاپی خانگی را با شکستن رکورد قبلی 25 پیروزی تحت قیمومیت آنتونیو کونته (2013‐14) به دست آوَرد.
چه راهی بهتر از شکستن یک رکورد دیگر برای آغاز سال نو وجود دارد؟

یووه از سوت ابتدای بازی مصمم به نظر می‌رسید، روان و سریع بازی کرد و رقیبش را که نمی‌توانست واکنشی نشان دهد، کلافه کند. اگرچه بلونیا به این امید که بتواند در موقعیت هجومی توپگیری کند، تلاش می‌کرد از خط حمله پرس را آغاز کند، اما توانایی حفظ توپ لازم برای موقعیت سازی را نداشتند.

 

یوونتوس از اول تا آخر بازی را کنترل کرد و برابر تیمی که به راحتی تسلیم شد، موقعیت های بی شماری ساخت.

 

نکات مثبت:

بعد از عملکردی سست و ناامیدکننده برابر میلان در سوپرکاپ، بسیاری نگران بودند که یووه ممکن است این بازی را آسان بگیرد. با این همه، تیم از همان اول با اشتیاق و سریع بازی کرد و برای بخش اعظمی از بازی تمرکزش را نگه داشت و مصمم بود که پیروز شود. سرعتی گلزنی‌شان در 15 دقیقه ی ابتدایی بازی های سری‌آ در ادامه هم می تواند برایشان مفید باشد.

 

نکات منفی:

وجود نداشت. اما اگر بخواهیم حسابی سخت‌گیر باشیم، شاید اینکه جای الکس ساندرو در تیم خالی بود. اگرچه کوادو آساموا بازی خوبی ارائه داد، حواس‌جمع بود و بازی با توپش هم خوب بود، اما نتوانست نیروی تهاجمی که آن پست می‌خواهد برآورده کند. دوندگی خستگی‌ناپذیر و تعهد او در حمله تفاوت ایجاد می‌کند و تا وقتی که برگردد، یووه نمی تواند به اندازه‌ی همیشه در سمت چپ میدان‌دار باشد.

 

نمره‌ی مربی از 10:

آلگری توانست نمایشی متمرکز و مصمم را از تیمش که به تازگی از تعطیلات برگشته بود بخواهد. یک پیروزی آسان، نیازی به تاکتیک درخشان برای پیروزی نبود.

 

نمرات بازیکنانی که که بیشتر از 20 دقیقه در زمین بوده اند:

 

نتو: 6

به ندرت نیاز شد کاری انجام دهد. او حضوری آرام در دروازه داشت.

 

لیختشتاینر: 7

به سختی تلاش کرد تا از تیم حمایت کند و پاس گل سوم تیم را هم داد. او به سطح قبلی اش برگشته‌است و توانست هوش تاکتیکی و انرژی‌اش را به نمایش بگذارد.

 

آندره‌آ بارتزالی: 6

مثل همیشه درخشان نبود، اما در این جور بازی ها نیازی نیست بهتر از این باشد.

 

کیه‌لینی: 6

به خاطر بی‌خیالی‌اش موقع دراختیار داشتن توپ می تواند مورد انتقاد واقع شود، اما به ندرت تیم حریف او را آزمود.

 

آساموا: 6

توپ را لو نداد و توانست با برازندگیِ غیرمعمولیِ در هنگام دراختیار داشتن توپ خود را از موقعیت های خطرناک برهاند. او سخت تلاش می کرد و محتاط بود، اما نتوانست اثری مشابه ساندرو در حمله بگذارد. آرمانی بود اگر سریع‌تر تصمیم‌گیری می کرد.

 

خدیرا: 6

بازی بدون توپش عالی بود، همیشه می‌دانست کی فرار کند، کی بایستد و چگونه همکاری کند، موقعیت‌های خوبی ساخت، یکی از آن‌ها را ایگوایین باید به گل تبدیل می‌کرد. با لیختشتاینر به‌ خوبی همکاری کرد و در بازپس‌گیری مالکیت توپ هم عالی بود.

 

مارکیزیو: 6

به خاطر انجام چند اشتباه مقصر بود. با این حال او همواره از اطرافش آگاه است، سریع فکر می کند و تیم را به حرکت درمی‌آورد.

 

استورارو: 6

پنالتی گرفت تا دیبالا گل دوم یووه را به ثمر برساند، استورارو با تعصب و عزم همیشگی‌اش بازی کرد، خیلی خوب دخالت می کرد تا مالکیت توپ را بازپس بگیرد.

 

پیانیچ: 7

تکنیکش حریف را کلافه کرد و بی‌نقص‌ترین پاس گل ممکن را برای گل اول ایگوایین فرستاد. ظرافتش هنگام در اختیار داشتن توپ به تیم کمک کرد تا به آسانی نفوذ کند، اما هنوز در بهترین فرم بدنی‌اش نیست.

 

دیبالا: 6

هنوز به سطح قبلی اش برنگشته است، اما پنالتی‌اش را به گل تبدیل کرد و همواره به دنبال این بود که حریف را با حرکات و ایده‌هایش دچار مشکل کند.

 

ایگوایین: 8

تحرکش در سرتاسر خط حمله عالی بود. تمام‌کنندگی‌اش روی گل اول هم باشکوه و هوشمندانه بود. ایگوایین تفاوت نهایی را در یوونتوس ایجاد می کند. او تمام توپ ها را دنبال می کند، به خوبی در فضاها می دوید و مصمم به دنبال پیروزی بود.

 

تعویضی ها:

 

کوادرادو: 6

به محض ورود به زمین مصمم به نظر می رسید، در دفاع محکم و کارا بود، مالکیت توپ را پس گرفت و به دنبال نفوذ بود. هنوز هم در جاهایی که باید توپ را سریع تر آزاد کند تعلل میکند و روند بازی را کند می‌نماید.

 

مانژوکیچ: ―

با توجه به زمان کمی که در اختیار داشت نتوانست تاثیر مورد نظرش را روی بازی بگذارد.

 

رینکون: ―

منظم و شسته و رفته بود، اما زمانش کمتر از آن بود که بتواند تاثیری روی بازی بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39agm7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی  عملکرد بازیکنان یوونتوس در بازی با رم