تاریخ انتشار: 1396/04/19 14:15
فصل جذابی در لیگ یک پیش رو خواهیم داشت
کد خبر: 197150

سیف اله پور : نمی خواهم کری بخوانم ولی سال خوبی برای بادران خواهد بود

مدیر تیم های فوتبال باشگاه بادران به تشریح برنامه های نارنجی پوشان تا شروع لیگ پرداخت .
 سیف اله پور : نمی خواهم کری بخوانم ولی سال خوبی برای بادران خواهد بود

 ،مدیر تیم های فوتبال باشگاه بادران به تشریح برنامه های نارنجی پوشان تا شروع لیگ پرداخت .

اردوهای پیش رو

با توجه به اردوی خوبی که در سرعین داشتیم شرایط تیم ما بسیار خوب است همچنان در 2 نوبت صبح و عصر در تهران به تمرینات خودمان ادامه می‌دهیم. برای آمادگی هرچه بهتر 23 تیرماه به کردان کرج می‌ریم به احتمال زیاد 25 تیرماه با مس رفسنجان و همچنین 27 تیرماه با خونه‌به‌خونه بازی دوستانه‌ای برگزار خواهیم کرد و با توجه به صحبت‌هایی که شده به احتمال زیاد 29 با استقلال تهران در تهران یک بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم در لیگ یک با آمادگی بیشتری شرکت کنیم.

رقابت های لیگ یک امسال جذاب است

 به نظرم تیم‌های خوبی در لیگ یک شرکت کردند و من شک ندارم امسال لیگ جذابی را داشته باشیم. با توجه به اینکه 3 تیم شرایط خوبی ندارند و هنوز تکلیفشان مشخص نیست ولی من این احتمال را می‌دهم که این تیم‌ها هرچه زودتر شرایط مناسبی را به دست بیارند و در لیگ یک شرکت کنند. از طرفی تیم‌هایی مثل ماشین‌سازی، گل‌گهر، خونه به خونه و نساجی مازندران تیم‌های خوبی هستند که می‌توانند مدعی قهرمانی باشند.

استفاده از بازیکنان جوان برنامه امسال بادران است

ما بازیکن‌های خوبی جذب کردیم، بیشتر از بازیکن‌های جوان استفاده کنیم، جزء برنامه‌های ما امسال این بود که در بحث پایه بیشتر تمرکز کنیم و بازیکنان جوانی که از باشگاه خودمان رشد کردند استفاده کنیم.

دوست داریم به لیگ برتر صعود کنیم

تمام تلاشمان را می‌کنیم که امسال جزء تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر باشیم. نمی‌خواهم کُری بخوانم اما مطمئن باشین امسال سال خوبی برای بادران است و دوست داریم که به لیگ برتر صعود کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vggv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادران سه بازیکن جدید جذب کرد
سه بازیکن پایه در تور نارنجی‌پوشان؛

با جذب 10 بازیکن؛ نقل و انتقالات بادران پایان یافت
با وجود یک بازیکن خالی در لیست زیر 23 سال؛