تاریخ انتشار: 1395/10/19 00:32
کد خبر: 237358

مورد عجیبی در فدراسیون به نام عابدینی!

مورد عجیبی در فدراسیون به نام عابدینی!

 شایعه استعفای کی روش در حالی شنیده می‌شود که این روزها رییس فدراسیون فوتبال در امارات حضور دارد و قطعا جلساتی را با سرمربی تیم ملی داشته است. جدا از اصل ماجرای استعفای کیروش و انتقادات به اردوی امارات، اظهارنظرهای بی‌ارتباط در شعله‌ورتر شدن آتش ماجرا نقش اساسی را داشته است.

آخرین نفر هم مسئول عنوان پرطمطراق سرپرست امور بازاریابی و سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال، جناب امیر عابدینی بوده که استعفای کیروش را اعلام کرده و اولین موضع‌گیری‌ها درباره این استعفا را داشته است. حتی اگر عابدینی به عنوان عضو کوچکی از فدراسیون فوتبال به خودش اجازه داده تا این استعفا را رسانه‌ای کند، باید با دید مدیریتی هم سعی در آرام کردن فضا داشته باشد. اما گویا او که در حرف‌هایش دیگرانی را متهم کرده از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند، اولین نفری است که سعی کرده در این فضای مسموم حرف‌های خودش را بزند. از انتقادات چندباره نسبت به افشین پیروانی، مدیر تیم ملی، تا این که گفته کیروش از طرف برخی افراد تحریک می‌شود.

بعد از حرف‌های عابدینی، اولین نفر فریدون اصفهانیان، یکی از اعضای رسمی هیئت رییسه بود که به شدت به این طرز اعلام استعفا انتقاد کرد. اصفهانیان گفت که استعفایی اگر بوده باشد در جلسه هیئت رییسه مطرح می‌شود و بعد به وسیله سخنگو یا یکی از اعضای رسمی رسانه‌ای خواهد شد. پیروانی هم بعد از بازگشت به ایران به مصاحبه عابدینی واکنش نشان داد. مدیر تیم ملی در فرودگاه گفت: کسانی که سمتی در این باره ندارند لطف کنند و ساکت باشند تا بتوان اشکالات را در سیستم مدیریت فوتبال ملی برطرف کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8x5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی کی روش برابر سوریه بعد از محرومیت و مصدومیت