تاریخ انتشار: 1396/04/15 08:17
کد خبر: 198214

بدن‌ سوزی مهدی طارمی!

دوران آماده‌سازی تیم‌های لیگ برتری به سرعت سپری می‌شود و لحظه‌به‌لحظه به آغاز مسابقات فصل جدید نزدیک می‌شویم. با این وجود هنوز تکلیف مهدی طارمی با پرسپولیس روشن نشده است.
بدن‌ سوزی مهدی طارمی!

خود طارمی مثل دوسال گذشته به شدت وسوسه شده که فوتبالش را خارج از ایران ادامه بدهد،اما این بار با باشگاه قرارداد دارد و به راحتی گذشته نمی‌تواند جدا شود. او طی چند روز گذشته جلساتی با مدیران پرسپولیس برگزار کرد اما به نتیجه نرسید. به هر حال آنچه مشخص است اینکه طارمی همین‌طور روزهای مهم پیش‌فصل را از دست می‌دهد و اگر دیر بجنبد ممکن است سناریوی پارسال برای او تکرار شود.

 فقط 15روز مانده
ستاره بوشهری پرسپولیس فصل گذشته بعد از توافق شفاهی با سرخپوشان راه ترکیه شد و با ریزه‌اسپور قرارداد رسمی بست! با این وجود او مدتی بعد پشیمان شد و به پرسپولیس برگشت. اولین روزی که طارمی در تمرینات سرخپوشان شرکت کرد، مربوط به جلسه تمرینی 27تیرماه بود. این اتفاق در حالی رخ می‌داد که نخستین بازی رسمی پرسپولیس باید روز پنجم مرداد مقابل سایپا برگزار می‌شد. به این ترتیب طارمی فقط 8روز قبل از اولین بازی تیمش به تمرینات اضافه شد که همین مساله کار را برای او در شروع فصل بسیار سخت کرد. مهدی 3بازی اول را از روی نیمکت شروع کرد و تازه از مسابقه چهارم برابر صبا فیکس شد که نخستین گل فصلش را هم در همین بازی زد. در تمام طول این مدت برانکو بارها توضیح داد که طارمی به خاطر دوری از تمرینات گروهی از فرم مطلوب به دور است و این مساله را مردم هم به خوبی می‌دیدند. حتی چیزی نمانده بود همین ناآمادگی موجب از دست رفتن عنوان آقای گلی برای طارمی شود. او حالا امسال هم دارد همان راه غلط را می‌رود. اگر بنا به رفتن باشد که هیچ، اما اگر طارمی در پرسپولیس ماندنی است هرچه زودتر باید سر تمرینات این تیم حاضر شود و دل به کار بدهد. امسال اولین بازی رسمی قرمزها روز 30تیر در سوپرجام برابر نفت تهران خواهد بود که تا آن زمان فقط 15روز دیگر باقی مانده. به علاوه پرسپولیس امسال روز 31مرداد بازی حیاتی با الاهلی عربستان را پیش‌رو دارد و این بار دیر آماده شدن طارمی می‌تواند برای خودش و سرخپوشان خیلی گران‌تر از قبل تمام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngarv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی طارمی رفته است، حتی اگر برگردد