تاریخ انتشار: 1395/10/14 10:29
کد خبر: 238474

مهرداد پولادی هفته آینده برمی‌گردد

مهرداد پولادی هفته آینده برمی‌گردد

در شرایطی که الشحانیه اوضاع و احوال مساعدی در رقابت های این فصل لیگ ستارگان قطر ندارد حالا این باشگاه با خبر بد دوری ادامه دار ستاره ایرانی اش از میادین مواجه شده است.

الشحانیه با شکست 10-0 برابر لخویا در آخرین بازی قبل از تعطیلات سال نو میلادی با بحران بدی مواجه شد تا جایی که برای سومین بار مربی اش تغیر یافت تا این بار ایگور استیماچ کروات هدایت آنها را بر عهده بگیرد.

در شرایطی که الشحانیه فردا شب در آغاز مجدد رقابت های لیگ ستارگان قطر باید در جدالی دشوار برابر الریان مدافع عنوان قهرمانی به میدان برود روزنامه استاد الدوحه مدعی شد مهرداد پولادی ستاره ایرانی الشحانیه به دلیل پارگی کشاله پشت ران نمی تواند تیمش را در این بازی همراهی کند ضمن این که دو بازیکن دیگر الشحانیه یعنی دروازه بان و مدافع این تیم هم به دلیل مسائل انضباطی فعلا قادر به همراهی تیم شان نیستند.

خبر غیبت مهرداد پولادی در بازی حساس فردا شب برابر الریان در حالی اعلام شد که آخرین اخبار از وضعیت این مدافع ایرانی حکایت از بهبودی مصدومیت کشاله او و بازگشت به ترکیب الشحانیه از هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر دارد تا این او بعد از بازی با الریان به تمرینات بازگشته و عصای دست استیماچ در ادامه فصل شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278gl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پولادی: فقط یک بازی از دست دادم نه چهارتا!