تاریخ انتشار: 1397/09/30 22:48
کد خبر: 116798

به تصمیمات من و باشگاه اعتماد ندارند

مائوریسیو پوچتینو، طرفداران تاتنهام را دعوت کرده است تا به تصمیمات او و باشگاه ایمان داشته باشند.

  به اعتقاد پوچتینو، طرفداران تاتنهام هنوز با دید شک و تردید به تیم محبوب‌شان نگاه می‌کنند.

سرمربی تاتنهام بابت این که طرفداران قبل از دیدن نتایج تیم به انتقاد از سیاست‌های اسپرز و تاکتیک‌هایش در بازار نقل و انتقالات پرداخته‌اند، ناراحت شده است.

پوچتینو گفت: در این باشگاه با چند نتیجه بد، اوضاع بار دیگر تغییر می‌کند. تمامی زوایای مثبت امروز معکوس خواهند شد و جنبه منفی پیدا خواهند کرد چرا که ما هنوز بر سر عقاید خود محکم نیستیم. ما باور داریم، ولی این باور واقعی نیست. رضایت داریم، اما نه چندان. به نظرم هنوز کار‌های زیادی باید صورت بگیرند. در مورد درون باشگاه حرف نمی‌زنم؛ حرف من در مورد ادراکاتی که خارج از باشگاه وجود دارد، مردم بیرون. ما خیلی شکننده هستیم. هنوز به اندازه کافی قوی نیستیم تا در برهه‌های خوب و بد از باشگاه حمایت کنیم به خاطر این که ادراک افراد می‌تواند بر روی باشگاه تاثیر گذار باشد.

او ادامه داد: به نظرم تغییرات زیادی کرده‌ایم و اگر فرصت داشته باشیم باز هم تغییر خواهیم کرد. اما خودباوری در ما هنوز بسیار ظریف است. عملکرد ما فوق العاده بوده است، اما اگر در ژانویه کسی را جذب نکنیم، مردم می‌گویند با مشکل مواجه خواهیم شد. همه چیز منفی است. به جای این که بگوییم: «اگر تاتنهام بازیکنی به خدمت نمی‌گیرد، یعنی این که به راه خود ایمان دارد یا این که آن‌ها از ابزار لازم برای ارائه عملکردی خود و شاید چالش بر سر عنوان قهرمانی برخوردار هستند». شک همیشه جوانب منفی دارد و هیچگاه مثبت نیست. شاید به خاطر تاریخ و آنچه در گذشته اتفاق افتاده است باشد. باید با چنین عقیده‌ای بجنگیم. البته که باید رسانه‌ها را مطالعه کنیم، به طرفدارن گوش کنیم، اما در نهایت باید برای تصمیم گیری احساس آزادی کنیم.

پوچتینو، استفاده از بن دیویس و پائولو گاتزانیگا را برای شرح قضاوت‌های زود هنگام طرفداران تیمش مثال زد. او گفت: وقتی قرار بود بن دیویس در بازی با برنلی به عنوان مدافع وسط بازی کند، می‌گفتند: «اوه! بن دیویس که مدافع وسط نیست». اما پس از دو بازی، دو کلین شیت و دو برد، حالا مردم می‌گویند: «وای! عملکرد بن دیویس حیرت انگیز است». اما تا قبل از این دو بازی جو منفی بود؛ به جای این که بگویند: «بسیار خب، می‌بینیم که چه می‌شود، بعد انتقاد یا ستایش خواهیم کرد». تمامی تصمیمات همیشه به طور منفی برداشت می‌شوند و در چنین شرایطی، دست زدن به کاری خاص و ساختن بنایی برای موفقیت در آینده دشوار است. پیامد نهایی باید کسب جام‌ها، رقابتگر بودن، افتخار کردن به تیم و بازیکنان باشد.

وی افزود: یادم می‌آید وقتی با پائولو گاتزانیگا قرارداد امضا کردیم، مردم گفتند: «اوه! یک دروازه‌بان سوم را خریدیم». یک سال و نیم قبل او را از ساوتهمپتون گرفتیم و باوری وجود داشت که: «نمی‌شود این بازیکن را (به عنوان اولین خرید تابستانی) معرفی کرد، چون در این صورت انگار جاه طلب نیستیم». خیلی بد است، نه؟ خیلی بد است. مایه شرمساری است، چون یک سال و نیم بعد، پائولو برای اولین بار در امارات دروازه تیم را بسته نگه داشت و فوق العاده کار کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27k6nv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه‌ ای آسان نصیب منچسترسیتی شد!