تاریخ انتشار: 1402/05/27 21:58
کد خبر: 936

بازگشت آرامش به انتهای خط دفاعی پرسپولیس/ نفس راحت یحیی در بازی با تراکتور

در دیدار پرسپولیس و تراکتور تبریز، محمد حسین کنعانی زادگان آرامش را به انتهای خط دفاعی بازگردانده بود.
بازگشت آرامش به انتهای خط دفاعی پرسپولیس/ نفس راحت یحیی در بازی با تراکتور

پرسپولیس در هفته دوم رقابت های لیگ برتر به مصاف تراکتر تبریز رفت و توانست با یک گل از سد این تیم عبور کند تا در حداکثر امتیاز در دو هفته ابتدایی در کنار تیم های سپاهان و استقلال کسب کرده باشد.

در بازی مقابل تراکتور تبریز ، محمد حسین کنعانی زادگان بهترین بازیکنان میدان بود، بازیکنی که بازگشتش به خط دفاعی پرسپولیس، آرامش را به عقب زمین برگردانده است و پس از عملکرد کم‌نقص در هفته اول مقابل آلومینیوم اراک که نگذاشت دروازه سرخ‌پوشان باز شود، در بازی حساس تراکتور نیز بازی بدون نقصی را به نمایش گذاشت.

کنعانی‌زادگان با قُلدری و قدرت بدنی بالای خود بارها مانع از پیشروی مهاجمان تراکتور شد و با توپ‌گیری نگذاشت آنها کاری از پیش ببرند. نجات دروازه و پاس برای نظم دادن به بازی تیمش از زمین خودی بخش دیگری از عملکرد کنعانی بود که پاس گل تماشایی و ۵۰ متری او به پشت مدافعان حریف نیز بازی خوب او را در تبریز تکمیل کرد.

پرسپولیس در پایان هفته دوم رقابت های لیگ برتر با کسب 6 امتیاز و ب دلیل تفاضل گل کم تر نسبت به سپاهان و استقلال در رده سم جدول قرار دارد و بایستی در هفته سوم پنجشنبه دوم شهریورماه به مصاف ذوب آهن اصفهان برود .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5x74

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سرمربی اسپانیایی؛ پرسپولیس بهترین و آماده‌ترین تیم ایران است