تاریخ انتشار: 1398/08/07 19:14
فجر سپاسی- گل ریحان البرز؛
کد خبر: 82684

حساس ترین دیدار هفته دهم در شیراز/ شاگردان مهابادی گول صدرنشینی را نخورند

در هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم فجرسپاسی و گل ریحان البرز در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم می روند.
حساس ترین دیدار هفته دهم در شیراز/ شاگردان مهابادی گول صدرنشینی را نخورند

هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی فردا با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف برگزار می شود که در مهم ترین بازی هفته، دو تیم فجرسپاسی و گل ریحان البرز در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم می روند.

اهمیت این بازی از آن جا مشخص می شود که شاگردان داود مهابادی با کسب 20 امتیاز تا پایان هفته نهم در صدر جدول قرار دارند و در آن سوی میدان محمدنصرتی به همراه گل ریحان توانسته با کسب 19 امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد و این می تواند حساسیت این بازی را دو چندان نماید.

هر دو تیم در هفته نهم توانسته اند در برابر حریفان خود پیروز میدان باشد. فجری ها در برابر مس کرمان با نتیجه 1بر0 به پیروزی رسیدند و گل ریحان نیز توانست در یک بازی حساس، خوشه طلایی ساوه را با نتیجه 2بر1 شکست دهد تا هم چنان در جمع صدرنشینان حضور داشته باشد.

فجری ها تا قبل از این بازی تواسنته اند 15 گل بزنند ودر برابر آن 6 گل دریافت کرده اند که می تواند آمار قابل توجهی باشد و روند مثبت، همراه  با ثبات در این تیم را نشان دهد و اگر آنها بتوانند در این بازی پیروز میدان باشند، آن وقت است که باید فجر را یکی از تیم های مدعی در این فصل دانست اگرچه تا همین جای کار هم نباید به نتایج عالی که کسب کرده اند بی تفاوت بود.

بدون تردید در این مسابقه شاگردان محمدنصرتی در مرحله اول به فکر حداقل امتیاز خواهند بود و خوب می دانند که کوچکترین غفلت در برابر تیم آماده فجر، می تواند برای آنها گران تمام شود و بر همین اساس منطق حکم می کند که شاگردان نصرتی در 30 دقیقه ابتدایی بازی دنبال کنترل میدان و دفع حملات باشند و در ادامه و در صورتی که شرایط برای آنها فراهم باشد، سعی دارند در ضد حملات به گل رسیده و شاید پیروز میدان باشند اگر چه کاری سخت و شاید همراه با ریسک باشد که در ترکیب خود دنبال کسب پیروزی باشند.

گل ریحان اگر بتواند پیروزمیدان باشد به امتیاز 22 رسیده و در صورت شکست و یا تساوی مس رفسنجان که در برابر سم کرمان بازی خواهد داشت، می تواند به تنهایی در صدر جدول تا پایان هفته دهم باشد و این انگیزه شاید نگاه آنها را به این بازی تغییر دهد اگرچه این صدرنشینی ها نمی تواند تضمین کننده صعود باشد، اما می تواند در ایجاد انگیزه موثر قرار بگیرد که بدون شک شاگردان نصرتی از آن بی تفاوت نخواهند گذشت.

فجر سپاسی که به خود باوری رسیده است، تحت هیچ شرایطی دوست ندارد صدر را از دست داده و به یکی از مهم ترین رقبای خود که می تواند در ادامه لیگ برای آنها دردسرآفرین باشد، نتیجه را واگذار نماید و بر همین اساس اگر گل ریحان نیم نگاهی به پیروزی دارد، شک نداشته باشید که فجر با تمام قدرت دنبال کسب پیروزی خواهد بود ولی این می تواند تنها یک روی سکه باشد و اگر آنها بدون محابا حمله کنند چه بسا در ضد حملات دچار غافلگیری شده و نتیجه در پایان آن چیزی نباشد که انتظارش را دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lognr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل ریحان البرز 2-1 خوشه طلایی ساوه؛شاگردان نصرتی خیال باختن ندارند/نخستین شکست خوشه طلایی رقم خورد