تاریخ انتشار: 1396/01/17 14:06
اختصاصی| باعقد قراردادی رسمی؛
کد خبر: 218960

موسسه اعتباری کوثر اسپانسر سپیدرود رشت شد

پس از مذاکرات متعدد هیات فوتبال گیلان با موسسه اعتباری کوثر گیلان ، الماسخاله و کشاورز قرارداد حمایت مالی از تیم فوتبال سپیدرود رشت را به امضا رساندند.
موسسه اعتباری کوثر اسپانسر سپیدرود رشت شد

به گزارش فرتاک ورزشی، با حضور مهندس کشاورز و برخی از مدیران موسسه اعتباری کوثر گیلان در دفتر قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان ، دقایقی پیش از آغاز دیدار دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و مس کرمان ، قراردادنهایی حمایت مالی این موسسه از تیم فوتبال سپیدرود به امضا رسید و از این پس هواداران پرشور این تیم میتواند با افتتاح حساب هوادار کارت کوثر از تیم محبوب خود حمایت نمایند.

کارت هواداری این حساب عضو شبکه شتاب بوده و هواداران این تیم تنها با گشایش حساب هودارای همچون هواداران تیم های پرسپولیس تهران، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز می توانند به این تیم کمک کنند.

همه هواداران می توانند با افتتاح یک حساب عادی در موسسه ، کارت بانکی خود را با لوگوی تیم مورد علاقه شان دریافت کنند و بلافاصله بعد از فعال شدن کارت‌ها از مزایای آن بهره‌مند شوند ، این حساب یک حساب عادی بانکی است و هوادار کارت کوثر تمام قابلیت های سایر کارت ها را دارد .تخفیف‌های ویژه از فروشگاه‌ها و موسسات طرف قرارداد طرح هواداری کوثر شامل افق کوروش، کفش ملی، رستوران‌های پدر خوب، اینترنت آسیاتک ، جیرینگ و همراه اول پس از فعال‌سازی کارت به هواداران محترم ارائه خواهد شد .

با افتتاح حساب هواداری در موسسه اعتباری کوثر ، هواداران علاوه بر بهره مندی از امتیازات و تخفیفات خاص از تیم محبوبشان نیز حمایت می کنند .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxey8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظرمحمدی: نسبت به صدرنشینی هیجان زده نیستیم
اختصاصی| سرمربی سپیدرود رشت مطرح کرد؛

فرار یاران نظرمحمدی از بحران با گل کاپیتان حق‌شناس
اختصاصی| باحضور پرشور رشتی ها در ورزشگاه؛

اعتراض شدید باشگاه مس کرمان به داور بازی با سپیدرود
اختصاصی| داور نتیجه بازی را رقم زد؟؛

داوری صدرنشینی را از ما گرفت
سرمربی سپیدرود رشت مطرح کرد؛