تاریخ انتشار: 1402/05/09 00:12
کد خبر: 1818

احتمال جدایی لوپز از بارسلونا!

بارسلونا ممکن است فرمین لوپز که دیشب نقش مهمی در شکست رئال داشت، را از دست بدهد و او را به بهترین پیشنهاد بفروشد.
احتمال جدایی لوپز از بارسلونا!

 بدون شک فرمین لوپز نقش اول را در پیروزی ۳-۰ بارسلونا برابر رئال در ال‌کلاسیکوی دوستانه دالاس داشت. او در نیمه دوم به زمین رفت و در دقایق پایانی یک گل زد و یک پاس گل به فران تورس داد.

فرمین لوپز سال گذشته به صورت قرضی در لینارس دپورتیوو، از دسته سوم اسپانیا حضور داشت؛ جایی که در آنجا عالی بود و ۱۲ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد. او شماره ۱۰ لینارس را می‌پوشید. فرمین در سال ۲۰۱۸ و در سن ۱۵ سالگی از رئال بتیس به آکادمی جوانان بارسا ملحق شد و در مصاحبه‌ای گفت که بارسلونا خانه دوم او است.

پس از نزدیک به ۶ سال و در حالی که تنها یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارد، او این فرصت را پیدا کرده که ارزش هایش را به ژاوی نشان دهد ولی اسپورت نوشت که حتی این درخشش در الکلاسیکو هم شاید به ماندنی شدن او کمک نکند. بارسلونا به خاطر مشکلات مالی ممکن است او را به قیمتی بالا بفروشد.

ایده اولیه این است که تا پایان نقل و انتقالات برای فرمین صبر کنند و اگر پیشنهاد خوبی نرسید، او برای تیم دوم باشگاه در دسته سوم به میدان برود ولی ژاوی او را زیر نظر خواهد داشت و همانطور که دیشب گفت، در برخی بازی‌های لالیگا نیز ممکن است وارد فهرست تیم اول شود. باید دید تصمیم نهایی بارسلونا در مورد فرمین چه خواهد بود.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2reey4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سمپائولی: تمرین دادن به مسی آرزوی من است