تاریخ انتشار: 1396/02/25 13:51
اختصاصی| مدیرعامل برق جدید شیراز مطرح کرد؛
کد خبر: 210645

مهندس بردبار: به سلامت کاری طباطبایی اطمینان دارم/ سابقه افراد تبانی‌کار مشخص است

مدیرعامل تیم فوتبال برق جدید شیراز معتقد است که داماش با تمام قوا مقابل شهرداری ماهشهر به میدان خواهد رفت تا حق تیمی ضایع نشود.
مهندس بردبار: به سلامت کاری طباطبایی اطمینان دارم/ سابقه افراد تبانی‌کار مشخص است

به گزارش فرتاک ورزشی، مهندس محمدعلی بردبار، مدیرعامل باشگاه برق جدید شیراز درخصوص حمایت مسئولین شیرازی از بخش خصوصی و این تیم گفت: حمایت مسئولین استان در حد حمایت معنوی است و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور چندان مساعد نیست و همین مساله در شیراز نیز حاکم است و بزرگترین  حمایت مسئولین می‌توان پرداخت پاداش بچه‌ها باشد.

وی درخصوص بازی حساس با شهرداری کاشان گفت: این بازی نیز همانند بازی‌های دیگر است اما کمی استرس دارد. ما دو سال است تیم‌داری می‌کنیم و شرایط تیمی از همه لحاظ آماده است تا ما به لیگ یک برویم. بابت نتیجه بازی نیز خیالم آسوده است و باتوجه به شناختی که از توانایی بازیکنان و کادرفنی دارم، بازی با کاشان را خواهیم برد.

مهندس بردبار درخصوص شرایط مالی تیم برق جدید در این فصل گفت: امسال یک مقدار گرفتاری مالی داشتیم مانند سایر تیم‌ها. با شرکت جیووا به دلیل اختلاف با فدراسیون فوتبال قطع همکاری کردیم و بعد از اتفاقات جیووا، با همکاری برخی دوستان و مسئولین توانستیم تیم را سر پا نگه داریم.

وی درخصوص مصاحبه تند مجید باقری‌نیا، سرمربی شهرداری ماهشهر درخصوص تیم برق جدید گفت: وقتی مصاحبه ایشان را خواندم تعجب کردم و در اینجا باید به دو مطلب اشاره کنم. اول اینکه به سلامت فوتبال رشت اطمینان دارم و دوم اینکه شخصیت آقای طباطبایی جوری است که بخاطر اسم خودش و تیم داماش، تا آخرین نفس خواهد جنگید.

مدیرعامل برق جدید ادامه داد: یک سری حرف و حدیث شنیدم که ماهشهری‌ها به فومنی‌ها پیشنهاد دادند و ... که من اعتقاد دارم فوتبال ایران پاک است و امیدوارم این صحبت‌ها حقیقت نداشته باشد. من صحبت خاصی علیه کسی انجام ندادم و فقط گفتم در هفته آخر، نظارت بیشتری در بازی‌های لیگ صورت گیرد. سابقه هر فردی در فوتبال کشور مشخص است و همه می‌دانند چه کسی به دلیل تبانی به فدراسیون ارجاع داده شد.

مهندس بردبار در پایان گفت: امیدوارم همه‌ی تیم‌ها به حقشان برسند و ساختار برگزاری لیگ دو بهتر شود و تیم‌های کمتری در این لیگ شرکت کنند تا کیفیت بیشتر شود و از حضور تیم‌های بی‌بضاعت در این لیگ جلوگیری شود. تمام تیم‌هایی که در مرحله پایانی لیگ دو حاضر هستند شایسته لیگ یکی شدن را دارند و امیدوار در سال آینده، بازی‌های لیگ دو در یک گروه برگزار شود تا عیار تیم‌ها مشخص شود.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8lvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان دیدار شهرداری کاشان و برق جدید تغییر کرد
اختصاصی| بدون حضور هواداران دو تیم؛

از شانس بالای ماهشهر تا جنگ کاشان و شیراز برای لیگ یکی شدن
اختصاصی| تمام احتمالات صعود چهار تیم گروه دوم؛

برق جدید شیراز 3-0 داماش گیلان؛ برق در یک قدمی لیگ یکی شدن
اختصاصی| داماش از صعود به لیگ یک بازماند؛

پیش بازی برق جدید شیراز - داماش گیلان
اختصاصی| لاجوردی‌پوشان محکوم به پیروزی؛