تاریخ انتشار: 1396/05/21 12:38
استفاده از مهاجم کاذب؛
کد خبر: 189445

نقشه جذاب محمود فکری برای صعود به لیگ برتر!

نفت مسجدسلیمان درحالی مقابل تیم ماشین سازی تبریز به پیروزی پرگل دست یافت که مهاجم هدف این تیم موفق به گلزنی نشد.
نقشه جذاب محمود فکری برای صعود به لیگ برتر!

 یاران محمود فکری در تیم نفت مسجدسلیمان با یک بازی زیبا و چشم نواز که در اکثر دقایق بازی به صورت مالکانه نیز بود، موفق شدند با گلهای احمد داوودی (دو گل) و حسین دوستدار ماشین سازی را شکست دهند و سه امتیاز ارزشمند خانگی را از آن خود کنند.

از نکات جالب توجه ترکیب ابتدایی محمود فکری در این بازی استفاده کردن از محمد علینژاد بود. علینژاد که یک وینگر راست سرعتی است و تکنیک خوبی نیز دارد در این بازی سازنده گل سوم تیمش بود. با نگاهی گذرا به ترکیب اولیه محمود فکری درخواهیم یافت که او اصلا اعتقادی به مهاجم نوک ندارد و با مهاجم کاذب بازی می کند.

فکری با استفاده از محمد علینژاد در پست مهاجم کاذب و پخش کردن توپ توسط وی در میانه زمین و راه انداختن هافبک های چپ و راست سعی بر این داشت تا توپ های متعددی روی دروازه حریف بریزد و هجوم از کناره ها را در دستور کار خود قرار دهد. آنها مهره مورد نظر خود در کناره ها را نیز داشتند. پیمان میری، احمد داوودی و حسین دوستدار بازیکنانی بودند که در فاز هجومی بسیار به نفت کمک کردند و گل سر سبد این بازیکنان محمد علینژاد بود که مدافعان ماشین سازی را بسیار آزار داد.

البته درخصوص سبک بازی یاران محمود فکری در فصل جدید لیگ یک این نکته نیز قابل ذکر است که آنها برنامه ویژه‌ای روی ضربات ایستگاهی دارند و دو گل آنها مقابل ماشین سازی از همین طریق به ثمر رسید و تاکنون آنها خطرناک ترین تیم در این مقوله به حساب می‌آیند.

نویسنده: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbvzb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نفت مسجدسلیمان-ماشین سازی؛ فکری و خطیبی به یکدیگر رسیدند!
تقابل باقدمت‌ها در جنوب؛

4 بازیکن به تیم بزرگسالان نفت مسجدسلیمان اضافه شدند
استفاده حداکثری فکری از بازیکنان پایه؛

اسامی بازیکنان نفت مسجدسلیمان در فصل 97-96
نفت مسجدسلیمان آماده لیگ یک شد؛