تاریخ انتشار: 1402/05/15 12:54
امباپه از پاریس تکان نمی‌خورد
کد خبر: 1493

کابوس برای PSG: آخرین پیشنهاد هم رد شد

کیلیان امباپه آخرین پیشنهاد پی اس جی با بند فسخ در تابستان 2024 را هم رد کرده و قصد دارد تا یوروی آخر پاداش وفاداری خود را نیز بگیرد.
کابوس برای PSG: آخرین پیشنهاد هم رد شد

داستان کیلیان امباپه و پی اس جی طولانی‌تر از تصورات شده و به نظر نمی رسد حداقل تا یک هفته بعد نیز به نتیجه برسد. گمانه‌زنی‌های متعددی در این زمینه می شود ولی همچنان مشخص نیست تصمیم نهایی بازیکن چه خواهد بود.

لوپاریزین گزارشی جدید در مورد امباپه منتشر کرده مبنی بر اینکه او این هفته نیز با نامطلوب های پی اس جی تمرین خواهد کرد و حق حضور در رختکن تیم اصلی را ندارد.

ارتباط بین او و باشگاه به قدری مخدوش شده که راه بازگشتی برای آن پیش بینی نمی شود. پاریس در یک هفته پیش رو منتظر این است تا رئال مادرید قدمی رو به جلو بردارد و پیشنهاد رسمی خود را ارائه دهد. این نشریه نزدیک به پی اس جی نوشته است که امباپه آخرین پیشنهاد باشگاه برای تمدید تا 2025 با بند فسخ در تابستان 2024 را هم رد کرده تا ثابت کند که می خواهد رایگان باشگاه را ترک کند.

او به زودی قسط دوم پاداش وفاداری خود را دریافت خواهد کرد که دقیقا روز آخر نقل و انتقالات خواهد بود و به همین دلیل بسیاری گمان می کنند او تا روز پایانی صبر خواهد کرد و پی اس جی را ترک نمی کند تا آخرین یوروی ممکن را نیز از پاریسی ها دریافت کند اما شاید همه چیز با پیشنهاد رئال عوض شد.

کیلیان امباپه

 لوپاریزین نوشته که اگر رئال پیشنهادی 200 میلیون یورویی ارائه دهد، پی اس جی بلافاصله آن را قبول خواهد کرد و روند انتقال شتاب فوق العاده ای خواهد گرفت. در واقع اینجا همه چیز به رئال بستگی دارد. اگر باشگاه مادریدی اقدامی نکند، امباپه نیز از پاریس تکان نخواهد خورد و این بدترین کابوس ممکن برای مدیران پی اس جی است.

کیلیان امباپه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xoal2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مادر امباپه: هم با رئال توافق کرده‌ایم، هم پی اس جی!
تصمیم نهایی با کیلیان است