تاریخ انتشار: 1395/11/23 16:24
کد خبر: 229945

کونته: لوئیز مثل یک جنگجو با درد بازی می کند

سرمربی چلسی به تمجید از مدافع برزیلی تیمش پرداخته است.
کونته: لوئیز مثل یک جنگجو با درد بازی می کند

آنتونیو کونته ضمن فاش کردن این موضوع که داوید لوئیز پس از تکل سرخیو آگوئرو روی پایش در بازی چلسی و منچسترسیتی در ماه دسامبر با درد بازی می کند اما روحیه جنگندگی اش باعث شده همچنان به بازی ادامه بدهد.

کونته به نقل از ESPN به خبرنگاران گفته:

لوئیز چند ماه است که با درد در ناحیه زانو بازی می کند اما او یک جنگجو است و خیلی خوب بازی کرده است. برای او خوشحالم و امیدوارم به همین روند ادامه دهد. او با وجود درد به من نشان داده که ذهنیت خوبی دارد و از انگیزه زیادی برای جنگیدن برخوردار است.

سرمربی ایتالیایی چلسی همچنین درباره تعویض ادن هازارد در بازی مقابل آرسنال گفته:

من همیشه برای تعویض هایم دلیل دارم. در بازی مقابل آرسنال می خواستم او را تعویض کنم تا مورد تشویق هواداران قرار بگیرد چون فکر می کنم به خاطر عملکردش شایسته تشویق بود. من در زمینه قیمت گذاری روی بازیکنان تخصص ندارم. هازارد مطمئنا یک بازیکن تاپ و بزرگ است. من مشکلی نمی بینم چون قصد فروش او را نداریم. او قیمت ندارد.

کونته درباره بازی روز یکشنبه در خانه برنلی گفته:

بازی دشواری خواهد بود. برنلی در خانه ۲۸ امتیاز گرفته و در ۵ بازی اخیر خانگی خود پیروز شده است. ما باید حواس جمع باشیم چون آمار و ارقام نشان می دهند که برنلی در خانه قوی است. آن ها پس از ما و تاتنهام بهترین عملکرد را در بازی های خانگی داشتند. برنلی تیم خوبی است که تا آخر می جنگد. آن ها به خوبی پرس می کنند و از توپ های بلند استفاده می کنند. مهم است که نقاط قوت و ضعیف حریف تان را بشناسید. ما برنلی را آنالیز کردیم و با آمادگی به استقبال آن ها می رویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xv8lq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایت، گزینه جدید کونته برای چلسی