تاریخ انتشار: 1397/11/12 12:10
کد خبر: 111697

مهابادی: روز خوب دروازه بان حریف بود/ باید تلاش کنیم تا فجر به جایگاه اصلی خود بازگردد

فجرسپاسی در خانه شاهین بوشهر تن به شکست 1-0 داد.
مهابادی: روز خوب دروازه بان حریف بود/ باید تلاش کنیم تا فجر به جایگاه اصلی خود بازگردد

داود مهابادی پس از بازی مقابل شاهین بوشهر در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت:بازی در مجموع کیفیت خوبی داشت و پس از اینکه تیم حریف در موقعیت ضد حمله توانست به گل دست پیدا کند بازی متعادل پیش رفت تا اینکه ما نتوانستیم از موقعیت پنالتی استفاده کنیم.

وی افزود:در نیمه دوم کاملا به بازی مسلط بودیم ولی روز خوب دروازه بان حریف بود که به خوبی توانست دو الی سه موقعیت صد در صد را مهار نماید.بطور کلی اصلا مستحق باخت نبودیم ولی با این حال این برد را به تیم شاهین و کادر فنی و بازیکنانش تبریک میگویم.

مهابادی ادامه داد:باید تلاشمان را بیشتر کنیم چراکه خیلی خوب بازی میکنیم ولی این بازی مالکانه باید با کسب نتیجه همراه شود.وی تصریح کرد: اصلا جایگاه فجر لیگ یک نمی باشد واین تیم سالیان متمادی در لیگ برتر حضور داشته است بنابراین ما باید نهایت تلاشمان را کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم ولی باید اذعان کرد که کار صعود امسال قدری مشکل می باشد.

وی در خصوص داوری بیان داشت:داوری در کل خوب بود ولی تنها گله ایی که دارم از زمان تلف شده ی نیمه دوم می باشد چراکه بازی که ٦تعویض داشت و ٤بار برانکارد وارد زمین شد حداقل ٧الی ٨دقیقه وقت تلف شده داشت.

مهابادی در  انتها از تمامی هوادرانی که از شیراز برای تماشای بازی عازم بوشهر شده بودند تشکر و قدردانی نمود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kede

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جوانان پارس بالهای شاهین را برچیدند