تاریخ انتشار: 1396/02/17 16:45
ادعای تلگراف
کد خبر: 212332

پیشنهاد بالای بایرن مونیخ به ستاره آرسنال

بایرن مونیخ هم به جمله مشتریان الکسیس سانچس اضافه شده و کارلو آنچلوتی برای تقویت تیم خود در صدد است این مهاجم برجسته شیلیایی را به خدمت بگیرد.
پیشنهاد بالای بایرن مونیخ به ستاره آرسنال

الکسیس در اودینزه بود که نامی برای خود دست و پا کرد و سال 2011 با پیوستن به بارسلونا بیش از گذشته معروف شد. دوران حضور او در بارسا سه فصل به طول انجامید و او پس از فصل ناامید کننده آبی اناری ها با تاتا مارتینو، سال 2014 راهی آرسنال شد.

الکسیس که در بارسا نتوانسته بود برای خود جایگاه مناسبی پیدا کند و اغلب نیمکت نشین بود، در آرسنال به یک مهاجم ثابت و به بهترین بازیکن تیمش بدل شد. او تاکنون در 98 بازی برای توپچی ها موفق به زدن 48 گل شده و 21 پاس گل نیز داده است؛ با این حال تصمیم گرفته تا مذاکرات تمدید قراردادش را به تعویق بیندازد.

سانچس که تا ژوئن 2018 با آرسنال قرارداد دارد، منتظر پایان فصل و جایگاه تیمش در جدول لیگ برتر است. بی شک در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان، سانچس در نهایت تصمیم به ترک آرسنال خواهد گرفت چرا که حضور در چمپیونزلیگ، فاکتور مهمی برای ستاره ای چون او محسوب می شود.

الکسیس که از پاری سن ژرمن، سیتی، چلسی و یوونتوس پیشنهاداتی دارد، حالا از بایرن مونیخ نیز پیشنهاد وسوسه کننده ای دریافت کرده است.

طبق ادعای تلگراف، باوراریایی ها قصد دارند برای جذب وی 60 میلیون یورو هزینه کرده و حقوق بسیار بالایی نیز به وی پرداخت کنند؛ به طوریکه او در کنار لواندوفسکی، به پردرآمدترین بازیکن بایرن تبدیل خواهد شد.در واقع بایرن قصد دارد الکسیس را جایگزین فرانک ریبری کند که به احتمال زیاد در پایان فصل مونیخی ها را ترک خواهد کرد.

باید دید در نهایت ستاره شیلیایی در میان انبوهی از پیشنهادات خوبی که دریافت کرده، در نهایت چه تصمیمی برای آینده اش خواهد گرفت. این احتمال هم وجود دارد که در صورت کسب سهمیه از سوی آرسنال، او قراردادش را تمدید کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enpna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال در آستانه شکستن رکورد بارسا در چمپیونزلیگ