تاریخ انتشار: 1395/11/04 21:16
پس از 15 ماه دوری از اردوی تیم ملی وزنه برداری؛
کد خبر: 233933

محمدپور: حریفانم زیاد هستند ولی از آنها عقب نمی مانم

ملی پوش 105 کیلویی وزنه برداری کشورمان معتقد است؛ در رقابت با وزنه برداران هم وزنم بسیار تلاش می کنم که از آن ها عقب نمانم.
محمدپور: حریفانم زیاد هستند ولی از آنها عقب نمی مانم

سعید محمدپور دارنده مدال طلای بازی های المپیک 2012 لندن در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: در چند ماه گذشته تمریناتم را در اردبیل ادامه می دادم. همیشه در مورد تمریناتم با سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی صحبت می کنم و برای حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری آماده هستم و انگیزه زیادی دارم.

وی درباره رقابت با حریفان داخلی و خارجی خود در دسته 105 کیلوگرم گفت: در اردوی تیم ملی، خیلی رفیق دارم و رقابت جدی را با آن ها در اردوی تیم ملی خواهم داشت. در خارج از کشور نیز رقبای قدرتمندی از ارمنستان، ازبکستان و قزاقستان دارم و تمام تلاشم این است که از حریفان عقب نمانم.

قهرمان المپیک درخصوص آسیب دیدگی که از ناحیه آرنج داشت؛ تاکید کرد: تمریناتم به گونه ای است که فشار زیادی به آرنجم وارد نشود و چند روز پیش هم به تهران آمدم با پزشک و فیزیوتراپ صحبت کردم برهمین اساس هیچ مشکلی برای آغاز تمرین در تیم ملی ندارم.

محمدپور درخصوص رعایت قوانین اردویی توضیح داد: یک ورزشکار حرفه ای باید تابع قانون و مقررات تیم باشد و به صورت حرفه ای تمرینات خود را ادامه دهد تا به نتیجه دلخواه خود برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gblm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قهرمانی مقتدرانه تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آسیا + فیلم