تاریخ انتشار: 1402/04/30 09:00
کد خبر: 2333

بهره گیری از مشاوره روانپزشکی

به منظور درمان کلیه بیماری های روحی و روانی می توان از مشاوره تخصصی روانپزشکان بهره مند شد.
بهره گیری از مشاوره روانپزشکی

به منظور درمان کلیه بیماری های روحی و روانی می توان از مشاوره تخصصی روانپزشکان بهره مند شد، زیرا این پزشکان متخصص ضمن گذراندن دوره پزشکی عمومی با فراگیری علم روان شناسی، عصب شناسی، داروشناسی و دیگر شاخه های پزشکی مرتبط با روح و روان انسان به صورت جامع قادر به درمان بیماری های روانی انسان هستند.

یک روانپزشک قادر به درمان کلیه بیماری های مغز و اعصاب نیست اما می تواند در درمان برخی از این بیماری ها نظیر؛ پارکینسون، آلزایمر، اوتیسم ، میگرن و… با ارائه راهکارهای روانشناختی و تجویز برخی داروها موثر واقع شود.

چنانچه نیاز دارید تا از مشاوره روانپزشکی جهت درمان مشکلات روانی خود استفاده کنید، بدون مراجعه به مطب پزشک و بدون اینکه شناخته شوید( برخی افراد مایل هستند که هنگام مراجعه روانپزشک هویت آنها پنهان بماند) می تواند از خدمات روانپزشکی آنلاین استفاده کنید.

دریافت مشاوره روانپزشکی آنلاین خدمتی نوین و بسیار تاثیرگذار در ارائه خدمات پزشکی محسوب می شود و به دلیل دسترسی راحت تر بیمار به پزشک خود حتی در ایام تعطیل و به صورت شبانه روزی، باعث درمان بیماری فرد با روند سریع تری خواهد شد.

ارائه خدمات مشاوره روانپزشکی آنلاین از طریق پرداخت هزینه حق مشاوره پزشک (پرداخت آنلاین با کارت های بانکی) به راحتی امکانپذیر می باشد به طوری که بدون محدودیت زمانی و مکانی می توان از طریق ارتباط تلفنی یا متنی توسط روان پزشک مشاوره تخصصی دریافت نمود.

  • بیشتر بخوانید:
علت جابجا شدن غضروف بینی بعد از عمل چیست؟
مهم‌ترین دلایل مرگ جراحی بینی چیست؟
راینوپلاستی و تغییر چهره بعد عمل بینی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqd94

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نحوه تشخیص اختلال واژینیسموس