تاریخ انتشار: 1397/01/16 16:32
کد خبر: 153411

اساس انتقاد به برانکو و پرسپولیس چیست؟/ بررسی عملکرد پرسپولیس در دو فصل گذشته لیگ قهرمانان/ منتقدین لطفا آمار ارائه دهند

آمار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نسبت به فصل گذشته بر خلاف ادعای منتقدین است.
اساس انتقاد به برانکو و پرسپولیس چیست؟/ بررسی عملکرد پرسپولیس در دو فصل گذشته لیگ قهرمانان/ منتقدین لطفا آمار ارائه دهند

میثم سعادتی؛ بررسی عملکرد پرسپولیس  در دو فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا می تواند کمک کند تا نگاه دقیق تری به عملکرد این تیم که در راس آن برانکو ایوانکویچ بعنوان سرمربی قرار دارد داشته باشیم و به دور از هیاهوهای چند وقت اخیر و تنها بر اساس عدد و رقم و شاخص های مشخص مبنی بر عملکرد یک تیم نتیجه گیری نماییم.

این بررسی نشان می دهد که آیا واقعا برانکو و پرسپولیس نسبت به فصل گذشته در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روندی معکوس داشته اند یا این که این روند رو به مثبت بوده است.

 

*پرسپولیس مطمئن تر از سال گذشته در آسیا

 

پرسپولیس در لیگ قهرمانان سال گذشته در هفته پنجم صعودش به مرحله قبل مشخص نشده بود که در نهایت سرخپوشان موفق شدند در دقایق پایانی و برد مقابل الوحده به عنوان تیم دوم صعود کنند و در پایان مرحله گروه موفق به کسب ۹ امتیاز شدند.

در مقابل شاگردان برانکو در لیگ قهرمانان امسال تاکنون موفق به کسب ۱۰ امتیاز شده و صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده اند و در هفته پایانی در مقابل السد این فرصت را دارند تا با حمایت هواداران به عنوان تیم نخست صعود کنند.

اما بهتر است کمی ریز تر و به گواه سایت رسمی afc آمار و ارقام را مرور کنیم.

پرسپولیس در لیگ قهرمانان امسال ۷ گل زده و ۳ گل خورده  که سال گذشته در همین مقطع زمانی ۵ گل زده بود و پنج گل دریافت کرده بود.

پرسپولیس در لیگ قهرمانان سال گذشته به استثناء دیدار پرسپولیس و الوحده در آزادی که ۴ بر دو شد در هر بازی میانگین ۸موقعیت گل در هربازی خلق میکرد و در مقابل ۶ موقعیت به حریفان میداد.

پرسپولیس در لیگ قهرمانان امسال مطمئن تر و اقتصادی تر بازی میکند و به گواه آمار afc حدود ۱۰ شوت به دروازه میزند و میانگین ۸ موقعیت در هربازی خلق میکند و تنها در هر بازی ۳ موقعیت به حریف واگذار میکند که با آمار فوق میشود نتیجه گرفت که پرسپولیس نسبت به مشابه زمانی سال گذشته موقعیت ها راحت تر تبدیل به گل می شود و در فاز دفاعی سازمان یافته تر کار می کند.

در تعداد پاس صحیح سرخپوشان از ۷۳ درصد به ۷۸ درصد و تعداد میانگین پاس از ۴۳۰ پاس به ۴۶۳ پاس رسیده است.

با نگاهی گذرا به این آمار می توان بدون هیاهو  نتیجه گیری نمود که شرایط پرسپولیس نسبت به سال قبل چگونه می باشد. که متاسفانه و برخلاف انتظار در فضای مجازی و برخی از رسانه ها انتقادهای تندی علیه تفکرات برانکو ایوانکوویچ صورت می گیرد که نمی تواند با آمار فنی ارائه شده منطبق باشد.

باید دید علت اصلی انتقاد تند برخی از هواداران اختلاف بر سر علاقه به بازیکنان است یا فنی و یا این که عوامل دیگری  در این اتفاق دست دارند که ما از ان بیخبریم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k8o7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رویای شیرین هت‌تریک قهرمانی برای قرمزها