تاریخ انتشار: 1397/04/09 17:25
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 141011

مبلغ انتقال محمود فکری به شاهین بوشهر؛ یک میلیارد ناقابل!

محمود فکری باهزینه گزافی جذب باشگاه شاهین شهرداری بوشهر شده است.
مبلغ انتقال محمود فکری به شاهین بوشهر؛ یک میلیارد ناقابل!

 باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از لیگ دو و تحت هدایت مهدی پاشازاده موفق شد به لیگ یک صعود کند. مهدی پاشازاده چندی پیش در گفتگویی ویدیویی با فرتاک پلاس عنوان داشته بود که دیگر به لیگ دو منتقل نمی‌شود و چنانچه تیمی پول خوبی به کادرفنی وی بدهد، حاضر است به لیگ دو برود و آنها را از لیگ دو به لیگ یک بیاورد.

همین نیز شد و پس از مدت کوتاهی، مهدی پاشازاده با قیمتی بالا هدایت شاهین بوشهر را پذیرفت و آپشن‌های قراردادش سبب شد تا گرانترین مربی تاریخ لیگ یک و دو فوتبال ایران لقب بگیرد. باشگاه شاهین بوشهر که چنین سابقه خوش حسابی با مربیان را دارد، اکنون نیز با هزینه‌ای میلیاردی دیگر، محمود فکری را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرده است.

محمود فکری پیش از عقد قرارداد با باشگاه شاهین بوشهر، با باشگاه اروند خرمشهر مذاکره کرد و از مسئولین این باشگاه خواست تا یک میلیارد برای کادرفنی‌اش کنار بگذارد تا به خرمشهر برود و هدایت اروند را قبول کند که با مخالفت مدیران باشگاه اروند رو به رو شد.

حال که فکری هدایت شاهین بوشهر را پذیرفته است، شکی نیست که قرارداد وی و کادرفنی‌اش بسیار بالاست. شاید به یک میلیارد تومان نرسد و شاید هم بیشتر باشد اما آنچه مهم است این می‌باشد که اگر فکری نتواند تیم شاهین را بالا بیاورد، پاسخگوی چنین هزینه‌های گزاف چه کسی خواهد بود؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkwa8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستیاران محمود فکری در شاهین بوشهر معرفی شدند
اختصاصی فرتاک ورزشی|