تاریخ انتشار: 1402/05/16 02:02
انریکه-امباپه: راه این دو قطعا از هم جداست
کد خبر: 1465

فقط مانده یک تیر به سر امباپه شلیک کنند!

کیلیان امباپه حق تمرین با پاری‌سن‌ژرمن را پیدا نکرده و همچنان بلاتکلیف‌ترین فوتبالیست اروپاست.
فقط مانده یک تیر به سر امباپه شلیک کنند!

اوضاع کیلیان امباپه در پاریس هیچ پیشرفتی نداشته است. شاگردان لوئیز انریکه از فردا تمرینات خود را از سر می گیرند اما قرار نیست این مربی روز دوشنبه کیلیان امباپه را هم در کنار بازیکنانش داشته باشد. باشگاه  همچنان از مهاجم فرانسوی ناراحت است و برنامه های متنوعش برای عذاب دادن به امباپه ادامه دارد.

اعضای تیم پاری‌سن‎ژرمن ساعت 17 امروز اولین تمرین خود را بعد از بازگشت از تور شرق آسیا برگزار خواهند کرد که جای امباپه در آن خالی خواهد بود؛ او باید ساعت 10 صبح در محل باشگاه حضور یافته و با بازیکنان مازاد تیم تمرین کند.

پاری‌سن‌ژرمن در حالی برای برپایی تور پیش فصل راهی ژاپن شد که لیونل مسی، سرخیو راموس و کیلیان امباپه را نداشت. این تیم با یک مساوی، یک برد و دو شکست به کار خود پایان داد و امیدوار است تا بتواند در بازگشت به فرانسه روی نقاط ضعفش کار کرده و قدرتمندانه تر وارد فصل جدید شود.

انریکه در روزهای نخست این دعوا امیدوار بود که بتواند امباپه را راضی کند که کوتاه بیاید اما این روزها دیگر امیدی به آشتی ندارد و تلاش می کند تا یک جانشین مناسب برای ستاره فرانسوی خط حمله پیدا کند. او روی حضور عثمان دمبله حساب باز کرده و گونچالو راموس از بنفیکا را نیز به زودی جذب خواهد کرد.

ljaxjiwl

کولو موآنی و بارکولا دیگر گزینه های تقویتی PSG هستند اما هنوز توافقی با فرانکفورت و لیون برای جذب آنها صورت نگرفته است. با این خریدها قرار است به امباپه فهمانده شود که جایی در پروژه جدید پاریسی ها ندارد. این ها همه ابهام در مورد آینده امباپه را به اوج می رساند.

برای اینکه پایان این داستان را بدانیم باید تا یک سپتامبر (سه هفته بعد) صبر کنیم. در آن روز اگر قهرمان جام جهانی 2018 همچنان در پاریس باشد باید دوباره به جمع هم تیمی هایش بپیوندد در غیر این صورت می تواند یک طرفه قراردادش را فسح کند؛ این روزی است که قطعا خواهیم فهمید امباپه قرار در فصل 24-2023 کجا بازی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdna2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کابوس برای PSG: آخرین پیشنهاد هم رد شد
امباپه از پاریس تکان نمی‌خورد