تاریخ انتشار: 1396/06/24 16:54
بابلی‌ها نگران گربه‌سیاه همیشگی؛
کد خبر: 182965

آمار فاجعه‌بار خونه به خونه مقابل فجر؛ فقط یک گل زده!

دو تیم خونه به خونه و فجرسپاسی در هفته پنجم لیگ یک به مصاف هم خواهند رفت.
آمار فاجعه‌بار خونه به خونه مقابل فجر؛ فقط یک گل زده!

 تیم خونه به خونه درحالی روز دوشنبه به مصاف فجرسپاسی میرود که تاکنون موفق به شکست این تیم نشده است و همین آمار باعث نگرانی هواداران این تیم شده است، اما بابلی بدانند که آمار ها به وجود آمده اند تا یک روزی شکسته شوند.

تیم خونه به خونه از ساختار هجومی خوبی برخوردار است و خط حمله این تیم، دفاع هر تیمی را به ترس وادار میکند. در مقابل تیم فجرسپاسی در چهار هفته گذشته علی‌رقم نمایش فوتبال زیبا، اما نتایج در خور شأن فوتبال شیراز کسب نکرده است و از چهار دیدار گذشته خود، نتیجه سه دیدار را واگذار کرده است.

از نکات جالب توجه این دیدار، ناکامی همیشگی خونه به خونه مقابل فجر حکایت دارد. این دو تیم درحالی 4 بار به مصاف هم رفته‌اند که در 3 بازی فجر موفق شده خونه به خونه را شکست دهد و یک دیدار نیز به تساوی انجامیده است.

فجر در این 4 تقابل، 6 گل به ثمر رسانده و میانگین گل 2 در هر بازی را ثبت کرده است اما برای خونه به خونه، آمار کمی فاجعه بار بوده است. بابلی‌ها در 6 تقابل خود با فجر فقط یک گل را به ثمر رساندند. تنها گل خونه به خونه در ادوار مختلف را روح الله باقری به ثمر رسانده است و پس از آنکه وی یک جلسه محرومیت را در لیگ یک پشت سر گذاشت، می‌تواند بابلی‌ها را در این دیدار همراهی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qn9zn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استارت پر روحیه فجر برای فتح بابل/ تکرار پیروزی در بابل؟!
گربه سیاه از راه رسید؛

قیمت فحاشی در استادیوم ها مشخص شد!
بیانیه باشگاه خونه به خونه در خصوص رای دربی مازندران توسط کمیته انضباطی؛

تصاویر/ دیدار راه آهن تهران و خونه به خونه
از نگاه دوربین سیاوش اسداله‌نیا؛