تاریخ انتشار: 1396/09/02 18:28
اختصاصی| دو تقابل نیما میرزازاد با خونه به خونه ای ها و دریافت 6 گل اما...!
کد خبر: 172492

شکوفایی "جی جی بوفون" انزلی‌چی‌ها با نقشه زیرکانه نادر دست نشان!

"از اسب افتادیم ولی از اصل نمی افتیم" این مثل، حکایت این روزهای ملوان است که پس از سالها دلبری در لیگ برتر فوتبال کشور، دو سالیست در لیگ یک روزگار می گذراند ولی از اصول خود عدول نکرده است و بازیکن سازی و استعدادپروری همیشه سرلوحه کار این باشگاه قرار داشته است.
شکوفایی "جی جی بوفون" انزلی‌چی‌ها با نقشه زیرکانه نادر دست نشان!

 نظیر این اتفاق سه شنبه در بابل نیز رقم خورد و گلر جوان تیم ملوان بندرانزلی، با عکس العمل های دیدنی اش یک تنه موفق شد یک امتیاز شیرین برای تیم شهرش به ارمغان بیاورد و نوید ظهور ستاره ای دیگر از سرزمین قوها را به فوتبال ایران بدهد.

نیما میرزازاد درحالی روز سه شنبه موفق شد نگاه فوتبال ایران و فوتبال دوستان مازنی حاضر در ورزشگاه هفت تیر بابل را به خود خیره کند که از همین ورزشگاه خاطرات خوشی در ذهن ندارد. میرزازاد تا پیش از بازی دیروز مقابل تیم بزرگسالان خونه به خونه، همراه با تیم امید ملوان دو بار به بابل سفر کرده بود و هر دو بار طعم تلخ شکست را چشید.

وی سال گذشته در شکست 5 بر 1 امید ملوان مقابل امید خونه به خونه حفاظت از دروازه تیمش را بر عهده داشت و ناکام بزرگ این دیدار لقب گرفت.

امسال نیز امید ملوان در بابل مقابل امید خونه به خونه به میدان رفت و با یک گل شکست خورد تا این بار نیز میرزازاد نتواند مانع شکست قوی سپید مقابل شیربچه های بابلی شود و از دو سفرش به شهر بابل، مجموعا 6 گل خورده در کارنامه اش ثبت شود. و اما میرزازاد در سومین سفرش به بابل، برای اولین بار در ترکیب تیم بزرگسالان ملوان مقابل تیم بزرگسالان خونه به خونه قرار گرفت و با عملکردی درخشان، ارتقاء سطح فنی اش را به رخ همگان کشید و ثابت کرد باشگاه ملوان بی جهت روی استعدادهایش سرمایه گذاری نمی کند.

اینطور که شنیده می شود نادر دست نشان میرزازاد را از حضور در تیم امید ملوان منع کرده است و این دروازبان را مامور کرد تمریناتش را در تیم بزرگسالان ملوان پیگیری کند و برای این تیم به میدان برود تا دو کلین شیت در سه بازی، حاصل کار این دروازبان جوان برای انزلی چی ها باشد

یقیناً شکوفایی میرزازاد، با تداوم اعتماد دست نشان، بیشتر نیز خواهد شد و هواداران ملوان خوشحالند حداقل تا پایان فصل، قفس توری آنها محافظ امنی همچون میرزازاد دارد. هوادارانی که به نیما میرزازاد لقب "جی جی بوفون" داده اند.

بدون شک با قامت بالا، انگیزه عالی و توان بالائی که از نیما میرزازاد جوان و جویای نام سراغ داریم می توان در آینده ای نزدیک، ظهور دروازبانی قهار و قابل اعتماد در فوتبال ایران را به نظاره نشست.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5nnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بابک مرادی: خونه به خونه خیلی خوب ما را آنالیز کرده بود/ باید بیشتر از این گل می‌زدم/ طلب زوران به تیم استرس وارد کرده بود
بازی با خونه به خونه استارت جدیدی بود برای صعود ملوان؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و ملوان (2)
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و ملوان
از نگاه دوربین سیاوش اسداله‌نیا؛