تاریخ انتشار: 1395/12/22 15:59
اختصاصی| هفته بیست و هشتم لیگ یک؛
کد خبر: 223496

پیش بازی خونه به خونه-نساجی؛ اِل مازنو حساس تر از گذشته

بی شک حساس ترین بازی، هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه هفت تیر بابل رقم می خورد.
پیش بازی خونه به خونه-نساجی؛ اِل مازنو حساس تر از گذشته

به گزارش فرتاک ورزشی، دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر عصر دوشنبه جدالی حساس را در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل به نمایش می گذارند.

از نکات جالب این بازی می توان به تقابل نادر دست شان سرمربی قائمشهری خونه به خونه با تیمی که فوتبال و مربی گری را مدیون ان می باشد را شاهد بود.دست نشان که با تیم های تحت هدایت خود هنوز باختی را مقابل نساجی تجربه نکرده است که این یک رکورد خوب برای وی به حساب می اید.

در سوی دیگر میدان نساجی پس از یک برد روحیه بخش مقابل ملوان پای به این دیدار می گذارد و این امید را دارد که با شکست خونه به خونه بتواند گام مهمی را برای صعود بردارد.

بی شک تساوی در این بازی به نفع هیچ کدام از دو تیم نخواهد بود چرا که اگر این اتفاق رخ دهد ،تیم های بالای جدولی را بسیار شادمان می کند.

گفتنی است نساجی با کسب 42 امتیاز از بیست و هفت بازی در مکان ششم جدول و خونه به خونه نیز با همین تعداد بازی و البته با یک امتیاز کم تر نسبت به نساجی در مکان هشتم جدول جای خشک کرده است.

حال باید بنشینیم و منتظر دیدار حساس دو تیم در ال مازنو باشیم،دربی ای که به سبب جایگاه دو تیم در جدول از حساسیت بالایی برخوردار است.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459dqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرنوشت دست نشان در گرو اِل مازنو
اختصاصی| یادداشتی در مورد مرد کهنه کار لیگ یگ؛

مجتبی رمضانی کجاست؟ ستاره ای به سادگی محو شد
اختصاصی|روزهای سیاه مجتبی رمضانی در لیگ یک؛