تاریخ انتشار: 1402/05/29 17:34
کد خبر: 848

خرید جدید آبی‌ها هو شد/ راهی برای محبوبیت تو نیست!

ستاره جدید اینترمیلان به هیچ وجه با استقبال خوبی از سوی هواداران این تیم روبه‌رو نشد.
خرید جدید آبی‌ها هو شد/ راهی برای محبوبیت تو نیست!

اولین بازی اینتر در فصل جدید سری A برای هواداران این تیم رضایتبخش بود؛ تیم محبوب آنها با نتیجه ۲ بر صفر میهمان خود مونتسا را شکست داد و گام اول را محکم برداشت.

این بازی اما برای ستاره تازه‌وارد این تیم خوان کوادرادو چندان خاطره‌انگیز نبود، چرا که به محض ورودش به زمین در نیمه دوم «هو» شد؛ آن هم از سوی هواداران خودی. کوادرادو به سبب سابقه حضورش در یوونتوس و درگیری‌های فراوانی که با بازیکنان اینتر در دربی‌های ایتالیا داشت، نزد هواداران اینتر بازیکنی بسیار منفور محسوب می‌شود. میزان تنفر برخی از آنها اما به حدی بوده که حتی عضویت بازیکن در تیم آنها هم نتوانسته نظرشان را نسبت به او عوض کند؛ به همین دلیل زمانی که بازیکن ۳۵ ساله به جای دنزل دومفریس به میدان رفت، از سوی این گروه از هواداران هو شد.

در حالی که کوادرادو در بدو ورودش به میدان هو شد، دیگر بازیکن جدید اینتر، مارکو آرناتوویچ با ورودش به میدان به شدت مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا قرار گرفت؛ البته اولتراهای اینتر که پشت دروازه‌ها مستقر می‌شوند، سعی کردند بی‌مهری صورت گرفته نسبت به کوادرادو را جبران کنند و یک بنر با تصویر او در روز انجام تست پزشکی‌اش در ماه جولای به نمایش درآوردند. بازیکن سابق فیورنتینا، چلسی و یوونتوس تا پایان فصل جاری با اینتر قرارداد دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45awo3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینترمیلان بازیکن جدید به خدمت گرفت