تاریخ انتشار: 1401/09/22 20:54
کد خبر: 12900

وضعیت عجیب نماینده تهران / تمرین شاگردان بلادی در بوستان سطح شهر!

باشگاه ویستا توربین تهران که طی سال های گذشته هزینه های فراوانی در فوتبال کشور انجام داده حال و روز متفاوتی نسبت به گذشته دارد.
وضعیت عجیب نماینده تهران / تمرین شاگردان بلادی در بوستان سطح شهر!

باشگاه ویستا توربین تهران با شرایط مالی وخیمی که در فصل گذشته داشته به لیگ دسته دوم سقوط کرد و این فصل میلاد بلادی با ترکیبی کاملا بومی و جوان وارد لیگ شده تا هزینه های مجموعه ویستا توربین به حداقل برسد.

از این باشگاه شنیده می‌شود به دلیل وضعیت مالی ضعیف زمین تمرین برای باشگاه فراهم نشده و شاگردان بلادی در یکی از بوستان منطقه افسریه تمرین می‌کنند که این موضوع برای یک باشگاه پایتخت نشین تاسف آور است.

از نکات عجیب دیگر این باشگاه سقف قرارداد ۳۰ میلیون تومانی بازیکنان است که تا به حال بازیکنان و کادرفنی دریافتی نداشتند و با هزینه شخصی مشغول تمرین هستند.

همچنین شنیده می‌شود در برخی از دیدار ها میلاد بلادی جوان به تنهایی بر روی نیمکت ویستا توربین حاضر می‌شود تا تنها ترین مربی فوتبال در لیگ دسته دوم باشد و به همراه شاگردانش و با دست خالی به مصاف رقبا برود‌.

باید دید این وضعیت تاسف آور ویستا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، آیا مدیران باشگاه یا هیات فوتبال تهران فکری به حال باشگاه پایتخت نشین می‌کنند یا شاهد سوختن سرمایه جوانان تهرانی خواهیم بود‌!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45b8x4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحقیر فوتبال تهران توسط تبریزی ها / ویستا توربین هم چنان نتایج دوراز انتظار

جدال مرگ و زندگی بلادی برابر ویسی
خیبر خرم آباد-ویستاتوربین تهران؛