تاریخ انتشار: 1396/09/05 15:49
اختصاصی| ایرانجوان به دنبال اولین شکست خانگی اکسین؛
کد خبر: 172096

پیش بازی اکسین-ایرانجوان؛ لطیفی متهم به پیروزی/ شکست ناپذیری ایرانجوان حفظ می‌شود!

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم اکسین البرز و ایرانجوان بوشهر از ساعت 14 در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی اکسین-ایرانجوان؛ لطیفی متهم به پیروزی/ شکست ناپذیری ایرانجوان حفظ می‌شود!

 دو تیم اکسین و ایرانجوان در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که هفته قبل، دو تیم شرایط متفاوتی نسبت به یکدیگر داشتند. ایرانجوان در یک بازی هیجانی و پر از استرس، موفق شد از برق جدید شیراز یک امتیاز ارزشمند بگیرد و در آن سو، اکسین در مسجدسلیمان و مقابل نفت، 1-0 باخت تا شرایط برای ادامه حیاتش سخت شود.

بهترین بازیکنان دو تیم:

از بهترین بازیکنان دو تیم در جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یکی، نام اویس کردجهان و شاهین شفیعی از دو تیم دیده می‌شود. کردجهان این فصل برای ایرانجوان رویایی کار کرده است و در 14 هفته‌ای که لباس ایرانجوان را پوشیده موفق شده 8 گل بزند و نقش مهمی در کسب نتایج خوب ایرانجوان داشته باشد. در آن سو نیز شاهین شفعی موفق شد در لیگ یک امسال، 5 گل بزند و یک پاس گل نیز به هم‌بازی‌های خود دهد.

جایگاه دو تیم در جدول:

ایرانجوان از 14 بازی خود در لیگ، سه پیروزی، 6 تساوی و 5 شکست در کارنامه خود ثبت کرده است و با زدن 13 گل و دریافت 17 گل، با 15 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و اکسین اما، باتوجه به 14 دیداری که در لیگ کرده است، 6 پیروزی و 4 تساوی و شکست در کارنامه خود ثبت کرده است و با زدن 13 گل و دریافت 10 گل و 22 امتیاز، در رده ششم جدول قرار دارد.

آمار و ارقام دو تیم در لیگ:

* در سه بازی قبلی اکسین در لیگ، فقط یک گل مابین آنها و رقیبان آنها رد و بدل شده است.

* ایرانجوان پس از آنکه دو تساوی متوالی در لیگ داشت، موفق شد دو پیروزی کسب کند و هفته قبل مجددا آنها تساوی کردند و اگر خرافاتی باشیم، باید منتظر تساوی بوشهری‌ها باشیم.

* ایرانجوان که از خط حمله چندان مناسبی برخوردار نیست اما به لطف درخشش کردجهان، در 8 هفته گذشته موفق شده در هر بازی، حداقل یک گل به ثمر برساند.

* اکسین از هفت دیداری که این فصل در خانه خود انجام داده است، پنج پیروزی و دو تساوی کسب کرده است و هنوز شکستی را در خانه خود متحمل نشده است. ایرانجوان اما از هفت دیداری که در خارج از خانه برگزار کرده است، دو پیروزی و تساوی و 3 شکست را در کارنامه خود ثبت کرده و با دریافت 10 گل، پس از شهرداری تبریز بدترین خط دفاعی در بازی‌های خارج از خانه را در اختیار دارد.

کوبل داوری:

حسین زیاری – مهدی الوندی – محمد نوری – اشکان رضایی مقدم – ناظر: یداله جهانبازی

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xgl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صادق گشنی سه تیم لیگ یکی را سر کار گذاشت!
عقد قرارداد با سه تیم در کمتر از یک ماه؛