تاریخ انتشار: 1395/10/11 18:28
کد خبر: 239078

استقلال و پرسپولیس به من پیشنهاد داده اند

مدافع تیم استقلال خوزستان گفت: اگر شرایط به همین منوال پیش برود بعید می دانم تیم بتواند در رقابت های لیگ قهرمانان به جایی برسد و خیلی ها از تیم جدا می شوند.
استقلال و پرسپولیس به من پیشنهاد داده اند

پیمان شیرزادی درباره وضعیت تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: در آستانه شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال خوزستان که به عنوان قهرمان و نماینده فوتبال ایران در این رقابت ها حضور خواهد داشت حال و روز خوشی ندارد و همین امر باعث از هم پاشیدگی این تیم شده است. تنها کسی که در فکر تیم است استاندار خوزستان است که متاسفانه کسی به یاری وی نشتافته است. هرچند که گفته می شود ظرف یکی، دو روز آینده وضعیت این تیم روشن خواهد شد.

مدافع استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: اگر شرایط به همین منوال پیش برود بعید می دانم تیم بتواند در رقابت های لیگ قهرمانان به جایی برسد و خیلی ها از تیم جدا می شوند. تا این لحظه آقای پورموسوی سرمربی تیم با رفاقت تیم را سرپا نگه داشته است اما اگر مشکلات حل نشود من هم از این تیم جدا می شوم.

درویشی در پایان گفت: تیم های استقلال و پرسپولیس و همچنین گسترش فولاد پیشنهاداتی به مدیر برنامه هایم داده اند. هرکدام شرایط بهتری برایم داشته باشد به آن تیم می پیوندم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bznyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو انتقال جذاب تا روز سه شنبه/قهرمان بازار زمستانی را داغ می کند؟