تاریخ انتشار: 1401/12/19 02:34
کد خبر: 9479

مورینیو: یکی از نیمکت‌نشینان بایرن برایم کافی بود

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم آ.اس.رم بعد از پیروزی مقابل رئال سوسیداد عملکرد تیمش را مورد انتظار و قابل قبول ارزیابی کرد.
مورینیو: یکی از نیمکت‌نشینان بایرن برایم کافی بود

 آ.اس.رم موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد رئال سوسیداد در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بگذرد. ژوزه مورینیو بعد از برتری خانگی تیمش تاکید کرد برای اینکه دست بازتری داشته باشد فقط یکی از نیمکت‌نشینان بایرن مونیخ در بازی شب گذشته مقابل پی‌اس‌جی برایش کافی بود.

مورینیو در پایان این دیدار گفت: "تیم ما با وجود مالکیت توپ پایین در طول مسابقه توانست کار را به خوبی کنترل کند. با این شرایط توانستیم دو گل بزنیم و با پیروزی زمین را ترک کنیم. این همان چیزی بود که می خواستیم به آن دست پیدا کنیم."

او افزود: "بچه‌ها امشب تلاش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و با همدلی توانستیم حریف را شکست دهیم. عملکرد بازیکنان باتجربه‌ای چون دیبالا هم در کسب این نتیجه بسیار اهمیت داشت."

گل اول رم در این دیدار را استفان الشعراوی در حالی به ثمر رساند که مورینیو این بازیکن را در پست دفاع چپ به جای لئوناردو اسپیناتزولا به کار گرفته بود. سرمربی رم در خصوص این تصمیم خود گفت: "این یک تصمیم تاکتیکی و استراتژیک بود. البته کار آسانی نبود چرا که فقط یک مهاجم روی نیمکت داشتم."

مورینیو در ادامه صحبت‌های خود با مقایسه‌ای جالب میان تیم خود با تیم پرمهره‌ای چون بایرن مونیخ گفت: "این در حالی است که بایرن مونیخ مقابل پاری‌سن‌ژرمن گنابری، مانه و سانه را روی نیمکت داشت. فقط یکی از آن‌ها برای من کافی است. به این ترتیب می‌توانستم دیبالا را زودتر تعویض کنم و احتمالا یک گل دیگر هم بزنیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8bp2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خشم مورینیو از سؤالات خبرنگار لجباز اتریشی
با ترکیبی از بی‌تفاوتی، چشم‌غره و جواب سربالا