تاریخ انتشار: 1395/10/11 22:03
کد خبر: 239031

هانی اسماعیلی: صبر بازیکنان فقط تا فرداست

بعد از حضور مالک جدید برای در اختیار تیم نساجی طبق توافقات بعد از واریز پول به حساب بازیکنان این تیم قرار است آنها در سر تمرین حضور پیدا کند.
هانی اسماعیلی: صبر بازیکنان فقط تا فرداست

به گزارش فرتاک ورزشی، هانی اسماعیلی کاپیتان دوم نساجی در خصوص توافقاتی که با مالک جدید برای حضور بازیکنان در تمرین گفت: مالک جدید که به تازگی به تیم نساجی پیوستن طبق توافقات گفته‌اند که قرار است 40 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را به حساب‌هایشان واریز کنند و در صورتی که به وعده‌شان عمل نکنند بچه‌ها بر سر تمرینات حاضر نخواهند شد. فردا قرار است مالک جدید و مالک قبلی جلسه‌ای برگزار کنند و پس از توافقات و واریز پول بازیکنان کارشان در این تیم ادامه دهند.

وقتی قرار است پولی فردا واریز شود چرا توافقات و امضای تفاهم نامه باید انجام بگیرد که اسماعیلی می‌گوید: مالک جدید باشگاه بنا بوده که دوشنبه پول به حساب بازیکنان واریز کند اما بچه‌ها گفته بودند تنها تا فردا صبر می‌کنند و چون بازیکنان من و محمد عباس‌زاده را که کاپیتان‌های تیم هستیم را قبول دارند به عنوان نماینده فرستادند و بعد از صحبت‌ها انجام شده بنا شد که فردا این پول به حساب‌مان واریز شود و امیدوارم فردا طبق توافقاتی انجام شده پیش برویم. 

بعد از حضور مالک جدید احتمال تغییر و تحولات در این تیم بسیار خواهد بود که هافبک نساجی می‌گوید: این موضوع به ما مربوط نمی‌شود اما بعید می‌دانم چنین تصمیمی داشته باشند.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dn7pm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هانی اسماعیلی: مشکلات نساجی حل شود، شانس قهرمانی داریم
بازیکن نساجی؛