تاریخ انتشار: 1396/03/30 15:11
دروازه‌های بدون دروازه‌بان؛
کد خبر: 202258

نیاز مبرم چند تیم لیگ یکی به یک دروازه‌بان مطمئن

در نقل و انتقالات فصل جدید رقابت‌های لیگ یک، اکثر تیم‌ها به دنبال خط حمله‌ای قدرتمند هستند درحالی که این تفکر کاملا اشتباست.
نیاز مبرم چند تیم لیگ یکی به یک دروازه‌بان مطمئن

به گزارش فرتاک ورزشی، چه در فوتبال ایران و چه در فوتبال جهان، نگاه ویژه‌ای به بازیکنان هجومی شده است و اگر دروازه‌بانی بیشترین کلین شیت را انجام دهد، جایزه بهترین بازیکن فصل به فردی داده خواهد شد که بیشترین گل را بزند و این سیاست تقریبا در تمام جهان قابل درک است.

نکته جالب درخصوص نقل و انتقالات فصل جدید لیگ یک، انتقال فقط 9 دروازه‌بان لیگ یکی می‌باشد. تیم‌های ملوان، گل گهر، خونه به خونه، شهرداری تبریز، بادران، مس رفسنجان و شهرداری ماهشهر تیم‌هایی هستند که حداقل یک دروازه‌بان جذب کرده‌اند.

با بررسی لیست ورودی تیم‌های مختلف لیگ یکی درخواهیم یافت که مهاجمان ورودی به یک تیم، 2 الی 4 برابر خطوط دفاعی تیم است. به عنوان مثال تیم‌هایی همچون بادران و ملوان، اکثر بازیکنان ورودیشان در خطوط هجومی می‌باشد و کمتر به خط دفاعی خود توجه کرده‌اند.

فراموش نکنیم که فصل گذشته پارس جنوبی جم با کمترین گل خورده و سپیدرود رشت با بیشترین کلیت شیت ممکن راهی لیگ برتر شده است و این آمار و ارقام، نقش مهم خطوط دفاعی در فوتبال مدرن را نشان می‌دهد. باید دید مربیان لیگ یکی تفکر خود را تغییر خواهند داد و به فوتبال مدرن روی می‌آورند، یا همچنان به روش‌های قدیمی اکتفا می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzvml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمدحسین باباگلی به ملوان خواهد پیوست؟!
سومین رکب دست‌نشان به بابلی‌ها؛

شکایت باشگاه گل گهر از بازیکن جدید ملوان
اشتباه مهیار نوری در عقد قرارداد با ملوان؛