تاریخ انتشار: 1395/06/19 21:25
کد خبر: 262413

خسروی: تیم خیبر برای دیدار با نساجی به مازندران نمی‌رود

مدیر عامل باشگاه فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: این تیم به علت مشکلات مالی برای دیدار با نساجی به مازندران نمی‌رود.

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، ولی‌الله خسروی با اعلام این که روز شنبه 27 شهریور ماه، خیبر خرم‌آباد میهمان نساجی مازندران است، اظهار داشت: با توجه برطرف نشدن مشکلات مالی، در برابر نساجی مازندران حاضر نخواهیم شد. اگر همین روال ادامه داشته باشد مجبور به کناره‌گیری کامل از لیگ یک خواهیم شد.

مدیر عامل باشگاه خیبر خرم‌آباد ادامه داد: متأسفانه اداره کل ورزش و جوانان استان، گویا اطلاعی از حضور تیمی به نام خیبر در لیگ کشور ندارد و اصلاً خبری از این اداره نیست.

خسروی در ادامه با اعلام این که شرمنده کادر فنی و بازیکنان هستیم، افزود: 9 ماه است که هیچ‌گونه وجهی را پرداخت نکرده‌ایم و حتی خرج سفر به مازندران را هم نداریم و مجبور هستیم از بازی با نساجی در قائم‌شهر انصراف دهیم.

مدیر عامل خیبر خرم‌آباد خاطرنشان کرد: خیبر نماینده لرستان است و اگر این تیم سرپا باشد، بدون شک فوتبال استان پیشرفت خواهد کرد.

خیبر خرم‌آباد تا کنون از مجموع شش بازی انجام‌شده در لیگ یک باشگاه‌های کشور، 2 تساوی و 4 شکست کسب کرده و با دو امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفت. این تیم روز شنبه 27 شهریورماه و در جریان هفته هفتم لیگ یک باشگاه‌های کشور، میهمان نساجی مازندران است، حال باید منتظر ماند که آیا مشکلات مالی خیبر برای ادامه رقابت‌های لیگ حل خواهد شد یا این تیم از مسابقات کناره‌گیری خواهد کرد.

علی نیکبخت سرمربی این تیم هم ظهر امروز در اعتراض به قضاوت داوران از سمت خود استعفا داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mnkyw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی خفیف یاران مهابادی مقابل خیبر/ خیبر به ته جدول رسید
اختصاصی/