تاریخ انتشار: 1397/04/06 18:37
کد خبر: 141488

رئالی ها حاضر به فروش ستاره درخشان خود نخواهند شد!

مارکو آینده درخشانی در پیش دارد و رئال مادرید نیز به بازیکنی که اعتقاد داشته باشد، برچسب فروشی نمی‌زند.
رئالی ها حاضر به فروش ستاره درخشان خود نخواهند شد!

مارکو آسنسیو ، ستاره آینده دار رئال مادرید علی رغم علاقه لیورپول در سانتیاگو برنابئو می‌ماند.

به گزارش as، آسنسیو، از رئال مادرید جدا نخواهد شد. نه باشگاه و نه خود بازیکن به هیچ پیشنهادی گوش نخواهند کرد. در هر پنجره نقل و انتقالاتی نام آسنسیو شنیده می‌شود و هر بار هم رقم پیشنهادی بالاتر می‌رود؛ ۵۰، ۱۰۰، ۱۲۰ و حالا که گفته می‌شود لیورپول ۱۸۰ میلیون یورو برای آسنسیو پیشنهاد داده است. اما واقعیت این است که در حال حاضر مارکو هیچ برنامه‌ای برای ترک رئال مادرید ندارد. باشگاه هم صرف نظر از رقم پیشنهادها، اصلا مایل به فروش ستاره آینده‌دارش نیست.

موضع رئال مادرید شفاف است و مدیران باشگاه آسوده خیالند. چرا که آسنسیو تا سال ۲۰۲۳ قرارداد دارد و بند آزادسازی‌اش نیز ۷۰۰ میلیون یورو است. هیچ باشگاهی چنین رقمی را نمی‌پردازد اما حتی اگر رقمی نجومی به رئال مادرید پیشنهاد شود، خواست آسنسیو، مبنی بر ماندن در برنابئو هر گونه انتقالی را منتفی می‌کند. منظور آسنسیو، از مصاحبه اخیرش، باز گذاشتن درهای انتقال به لیورپول نبوده و تنها می‌خواسته تمرکزش روی بازی مرگ و زندگی با روسیه باشد.

گفتنی است برخی رسانه‌ها از پیشنهاد نجومی لیورپول به رئال مادرید بابت خرید آسنسیو خبر داده‌اند. مارکا نیز در چاپ امروزش علاقه کلوپ را تایید کرد. گرچه منابع نزدیک به لیورپول چنین چیزی را تایید نکرده‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pm8vd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره جوان رئال و پیشنهاد نجومی لیورپول!