تاریخ انتشار: 1396/02/02 11:00
هافبک گلزن بادران تهران مطرح کرد؛
کد خبر: 215491

ریگی: یک درصد هم شانس داشته باشیم قطعا تلاش خواهیم کرد

تیم فوتبال بادران که در هفته های اخیر با سه برد پیاپی، بدشانسی های میانه فصل را پشت سر گذاشته است ستاره ای بی چون و چرا در این هفته ها داشت. بازیکنی که با ضربه های کاشته زیبای خود امتیازات حساسی را برای بادران کسب کرد و برای هر تیمی خطر ناک است.
ریگی: یک درصد هم شانس داشته باشیم قطعا تلاش خواهیم کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، شماره 14 نارنجی پوشان، مسعود ریگی. گفتگوی تفصیلی وی را در ذیل بخوانید:

 

بیوگرافی:

متولد شیراز ، ٢٦ ساله

پیام مخابرات شیراز، فجر سپاسی شیراز، تیم ملی جوانان و تیم ملی امید

وضعیت تیم:

الحمدالله وضعیت تیم عالی است و خداروشکر،بعد از سه تا برد پشت سر هم  که کسب کردیم به روزهای خوب برگشتیم و،همه بچه ها خدا را شکر شاداب و سرحال هستند و تمرینات هم جدی پیگیری می شود تا این دو هفته پایانی هم با برد پشت سر بگزاریم . خدا را شکر وضعیت خودم خیلی خوب است و هم از لحاظ بدنی و هم روحی بهترین وضعیت را دارم .

بازی با مس رفسنجان:

بازی با مس  رفسنجان هم یکی از بازی های سخت بود ، بازی های لیگ یک امسال خیلی سنگین بود و همه تیم ها با تمام قوا وارد بازی ها شده بودند و مس هم یکی از تیم های قابل احترام بود خداروشکر  بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم با همت بچه ها و لطف خدا سربلند از این دیدار بیرون بیاییم .

بازی هفته آینده با آلومینیوم اراک:

تیم آلومینیوم اراک  هم یکی از تیم های خوب نیم فصل دوم بود و تیم با کیفیت و خوبی است  ولی ما هم بادران هستیم و به امید خدا فقط برای برد وارد زمین می شویم .

شوت های دقیق و زیبا:

در مورد کاشته ها هم خیلی تمرین می کنم ، تو تمرین و بعد از تمرین به طور اختصاصی روی این کاشته ها تمرین می کنم و خداروشکر با لطف خدا توانسته ام تو این چند بازی کاشته های خوبی بزنم که چندتا به تیر خورده و یکی هم گل شد خدا را شکر .

آینده:

 هنوز روی کاغذ شانس داریم برای صعود ، متاسفانه با بدشانسی چند بازی در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کردیم ،اما اگر یک درصد هم شانس داشته باشیم قطعا تلاش خواهیم کرد تا به هدف برسیم .

در مورد آینده دوست دارم باز هم به سطح اول فوتبال کشور برگردم،ان شاءالله هر اتفاقی خیر است پیش خواهد اومد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v68qp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادران و حیف از امتیازات از دست رفته در نیم فصل دوم / ربیعی موفق تراز میثاقیان

کدام تیم‌ها صلاحیت لیگ برتری شدن را دارند؟!
اختصاصی| میلیاردرهایی که همچنان امید دارند؛