تاریخ انتشار: 1396/10/25 22:58
کد خبر: 164619

بابک مرادی: ملوان در دست ما امانت است/ برای موفقیت ملوان هر کاری می‌کنیم

مهاجم تیم فوتبال ملوان معتقد است که این تیم در دستان بازیکنان ملوان امانت است و باید این امانت را سالم به مقصد برسانند.
بابک مرادی: ملوان در دست ما امانت است/ برای موفقیت ملوان هر کاری می‌کنیم

 بابک مرادی مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با اکسین البرز گفت: بازی خیلی خوب بود. محکوم به برد بودیم و خداروشکر با یک بازی خوب و منطقی توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. تیم اکسین نیز تیم خوب و کادرفنی خوب و بازیکنان خوبی داشتند ولی کل بازی به جز 2 موقعیت که اکسین داشت کل بازی دست ما بود خدارو شکر که پیروز بازی شدیم.

وی که در این بازی به عنوان هافبک چپ به میدان رفته بود، درخصوص پست جدید و شرایطش گفت: شرایط خودم خداروشکر خوبه. من سعی میکنم در اختیار تیمم باشم و موفقیت تیمی بیشتر از موفقیت فردی برام ارزش دارد و در هر بازی، هر پستی باشم با جان و دل بازی میکنم و امیدوارم که بتوانم موثر ثمر برای تیمم باشم که مسلما اگه تیم به موفقیت برسد، منم به موفقیت فردی میرسم.

مرادی در پایان گفت: ملوان یک تیم پرهوادار است و عاشقان زیادی دارد و الان ما که اینجاییم، امانت دسته ماست و ما هم عاشق ملوانیم و برای سربلندی ملوان همه کار میکنیم‌. درست است مشکلات زیادی داریم ولی کل تیم از مدیریت و کادرفنی و بازیکنان همه ملوان را دوست داریم و برای سربلندی ملوان همه کار میکنیم‌. انشاالله که مشکلاتمون با پیگیرهای آقای نصیری مدیرعامل تیم حل شود و بتوانیم ملوان را به جایگاه اصلیش برگردانیم؛ یعنی لیگ برتر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnepz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقش کلیدی سرباز ملوان در پرواز قوی سپید/ اگر مرادی در ترکیب ملوان نبود!
اختصاصی| ملوان دو مشکل اساسی دارد؛

مصدومیت عجیب بازیکن ملوان و ایرانجوان!
اختصاصی| شانسی که مهاجم ملوان آورد؛

مهاجم مد نظر استقلال به ملوان پیوست
با عقد قراردادی دو ساله؛