تاریخ انتشار: 1395/11/21 13:06
کد خبر: 230391

راز شکست فولاد یزد مقابل مس رفسنجان فاش شد

مربیگری فوتبال، شغل نفرین شده‌ای است. شغلی که در آن بی‌رحمانه و غیرمنصفانه ترا قضاوت می‌کنند و گناه تمام بی‌برنامه‌گی‌ها و کمبودهای تیم به گردن تو می‌افتد.
راز شکست فولاد یزد مقابل مس رفسنجان فاش شد

به گزارش فرتاک ورزشی، کسی نمی‌داند که چقدر راجع به تنها تاکتیک تیم حریف در طول هفته تذکر داده‌ای و برای خنثی کردن آن برنامه چیده‌ای اما وقتی بازیکن آنجا که باید آن توپ لعنتی را بزند و نمی‌زند، تو شعار حیا کن و رها کن را می‌شنوی.

کسی نمی‌داند که چه دسیسه‌هایی برای نابودی این تیم چیده شده است و چه حجم از دروغ و نیرنگ در سر راهت قرار گرفته که تو بی‌خبر از آنهایی اما تماشاگر فقط ترا مورد انتقاد قرار میدهد.

مربیگری فوتبال شغل نفرین شده‌ای است که در آن تو بخاطر اشتباه بازیکن یا گناه و دروغگویی‌های دیگران مورد قضاوت و انتقاد قرار می‌گیری و تاوان پس می‌دهی.

سئوال اساسی این است، آیا مشکل تیم وحدت یزد تنها ریشه در مسائل فنی دارد؟ آیا بقیه شرایط مدیریتی و تدارکاتی تیم درست است و فقط مربیان کارشان را بلد نیستند؟

تیمی که تا ساعت ۱۲.۵۰ دقیقه یعنی ده دقیقه قبل از شروع گرم کردن، به دلیل احتمال محرومیت فدراسیونی بازیکنان جدید بخاطر بدهی‌های فصل قبل، ارنج آن معلوم نبود و هیچکس نمیدانست آیا این بازیکنان به این بازی خواهند رسید یا خیر، فقط مشکل فنی دارد؟

آیا همه تیم حرفه ای و اروپایی‌اند و فقط مربیان یزدی ناکارآمدند!؟

چرا تماشاگر یزدی منصفانه قضاوت نمی کند؟ چرا در این وانفسای تغییر مالکیت و تبعات و مشکلات فراوان آن، یار و هوادار تیم نیست؟

چرا یکبار در شرایط برابر با بقیه مربیان از لحاظ تدارکات و امکانات تیم، فرصت به مربی یزدی داده نشده است تا عیار کار آنها هم معلوم شود؟

امروز متاسف شدم بخاطر شهری که در آن بی‌رحمانه به مو سپید کرده‌های فوتبالش هتک حرمت نموده و غیرمنصفانه متهم‌شان می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vw6b6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی فولاد یزد-ملوان/ عیار فولاد در شهر بادگیرها مشخص می شود
اختصاصی/