تاریخ انتشار: 1396/07/12 18:37
کد خبر: 179870

خبرهای خوبی از استقلال به گوش می رسد/برزای با دستور شفر باز می گردد!

مدیرعامل استقلال در حاشیه تمرین استقلال به چند سوال پیرامون آخرین وضعیت باشگاه پاسخ داد.
خبرهای خوبی از استقلال به گوش می رسد/برزای با دستور شفر باز می گردد!

سیدرضا افتخاری در حاشیه تمرین روز چهارشنبه آبی های پایتخت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که بخش هایی از این مصاحبه را در ادامه می خوانید:

جلسه با مهدی رحمتی؟

بعد از اتفاقاتی که افتاد، می‌خواستم با رحمتی جداگانه صحبت کنم. ایشان به دستور باشگاه مدتی در تمرین نبودند. گفتم که شرایط تیم عوض شده و سرمربی جدید در مورد همه چیز تصمیم می‌گیرد. من گفتم که نباید بازیکن سالاری در تیم حاکم باشد. بنابراین ما از سرمربی‌مان حمایت می‌کنیم و ما از او می‌خواهیم که به تمرین بیاید. هرکس باید وظایف خودش را باید انجام دهد و درباره مسائل دیگر، کادر فنی و بازیکنان نباید ورود پیدا کنند. خبر دسته اولی که باید بگویم این است که شفر در ماشین به من گفت که فیلم بازی‌های استقلال در فصل گذشته را دیده و پرسید که برزای کجا است؟ من گفتم که او را در ابتدای فصل نخواستند. شفر در ادامه از من خواست که برزای را به تیم دعوت کنم و با او قراداد امضا کنیم.

جای خالی برای برزای؟

جای خالی را به وجود می‌آوریم.

اتفاقات برنامه 90؟

همه اتفاقات از برنامه 90 پیش آمد. اعضای هیات مدیره هیچ موقع نگفتند که رحمتی را نمی‌خواهند. من به رحمتی گفتم در برنامه 90 نباید صحبت می‌کردی. در حال حاضر استقلال نیاز به آرامش دارد و از او خواستیم که به تیم برگردد.

سابقه بازیکن سالاری در استقلال؟

دیگر سراغ گذشته نروید. ما نگاه مان به آینده است. من نگفتم در کادر فنی قدیم بازیکن سالاری وجود داشته بلکه می‌گویم نباید مثل گذشته در استقلال بازیکن سالاری به وجود بیاید.

جباری؟

هنوز درباره جباری تصمیم قطعی گرفته نشده است.

شناخت شفر از بازیکنان استقلال؟

شفر درباره رحمتی گفت که بیاید ولی درباره جباری صحبت نکرده و بعدا خودش تصمیم می‌گیرد. فکر می‌کنم منتظر گزارش پزشکی جباری است.

حضور مجیدی در استقلال؟

نه اصلا حرفی از فرهاد مجیدی نبوده است. او تمایلی نداشته و احتمالا  اشتباه لپی صورت گرفته است.

دستیاران شفر؟

کمیته فنی درباره این تصمیم می‌گیرد و تا هفته آینده معرفی می‌شود. درباره نام‌ها صحبت نمی‌کنم. در قرارداد شفر آمده که مربی بدنساز و دستیار را انتخاب کند.

ناراحتی شخصی از جباری؟

اصلا این بحث‌ها که او در رختکن صحبتی کرده که من ناراحت شدم درست نیست. این را باید سرمربی تشخیص دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydqab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری خوش برای هواداران استقلال؛کاپیتان باز می گردد