تاریخ انتشار: 1402/10/23 10:00
کد خبر: 1265897

نگرانی هواداران رئال از اعتماد آنچلوتی به ستاره پر اشتباه

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، قصد دارد از کپا آریسابالاگا در بازی برابر بارسلونا استفاده کند.
نگرانی هواداران رئال از اعتماد آنچلوتی به ستاره پر اشتباه

 رئال مادرید یکشنبه شب در فینال رقابت‌های سوپر جام اسپانیا در ریاض به مصاف بارسلونا خواهد رفت تا تکلیف قهرمان این مسابقات مشخص شود. 

این تیم موفق شد در مرحله نیمه نهایی و در یک بازی فوق العاده جذاب و تماشایی برابر اتلتیکو مادرید با نتیجه 3-5 به پیروزی برسد و حالا با تمام توان آماده است تا مقابل بارسا به میدان برود و امیدوار است که بتواند این تیم را هم از سر راه بردارد. 

اما کوپه خبر داده که آنچلوتی قصد دارد در این بازی حساس برابر رقیب قدیمی هم از کپا در دروازه تیمش استفاده کند و این باعث ایجاد نگرانی‎‌هایی برای هواداران رئال مادرید شده است. 

اشتباه این بازیکن در جریان بازی برابر اتلتیکو مادرید نزدیک بود به قیمت حذف آنها از سوپرجام تمام شود و به همین دلیل هواداران رئال ترجیح می‌دادند که آندری لونین در بازی فینال مقابل بارسا از دروازه این تیم دفاع کند. 

اما به نظر می‌رسد که آنچلوتی به صورت کامل به این بازیکن اطمینان دارد و حاضر نیست نظرش را در این زمینه تغییر دهد. او حتی قصد دارد در بازی برابر اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم جام حذفی هم از کپا استفاده کند تا فرصتی هم به او برای نمایش توانایی‌هایش داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66gz77

آخرین اخبار