تاریخ انتشار: 1402/09/18 19:22
کد خبر: 1263298

آنچلوتی: هم از بازی تیمم راضی‌ام، هم از نتیجه/ حق بتیس باخت نبود

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود عوض شدن پیروزی تیمش با تساوی در خانه رئال بتیس؛ از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.
آنچلوتی: هم از بازی تیمم راضی‌ام، هم از نتیجه/ حق بتیس باخت نبود

به گزارش فرتاک ورزشی؛ کارلو آنچلوتی پس از تساوی یک - یک امروز (شنبه) رئال مادرید مقابل رئال بتیس در ورزشگاه بنیتو ویامارین در هفته شانزدهم لالیگا، گفت: هم نتیجه، هم عملکردمان رضایتبخش بود. ما بازی را به خوبی تحت کنترل داشتیم و ما با رضایت از میدان خارج شدیم. ما صدرنشین هستیم و بازی در خانه بتیس هم کار سختی است. بهتر است که به بازی‌های بعدی‌مان فکر کنیم.

کارلتو در پاسخ به این سؤال که آیا انتظار بیشتری از تیمش داشته است، اظهار داشت: گاهی اوقات شرایط بازی آن‌طور که شما می‌خواهید پیش نمی‌رود. بازی سختی داشتیم و خب یکسری اشتباهات و کاستی‌هایی هم وجود داشت. در هر صورت باید نتیجه را بپذیریم و به روندی که در پیش گرفته‌ایم ادامه دهیم. اتفاق ناخوشایند؟ این بود که رویبال گل زیبایی زد و بازی را برای بتیس به تساوی کشاند. من راضی‌ام. همیشه هم نمی‌شود بازی‌ها را برد. تا الان که کارمان را خوب انجام داده‌ایم و باز هم به همین منوال به کارمان ادامه خواهیم داد.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها در پایان با سوالی درباره عصبانیت لوکا مودریچ هنگام خروج از میدان مواجه شد و گفت: نمی‌دانم که آیا مودریچ عصبانی شده یا نه. بازی در هر دو نیمه‌اش خوب بود. ما درست زمانی که بازی را در کنترل داشتیم گل خوردیم اما بتیس هم حقش باخت نبود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77jaz6

آخرین اخبار