تاریخ انتشار: 1402/10/30 15:07
کد خبر: 1266229

ستاره قطری پرسپولیس آماده تست پزشکی در تهران

مدافع چپ پای مدنظر پرسپولیس که با این باشگاه به توافق نهایی دست یافته ساعاتی دیگر در تهران حاضر خواهد شد تا تست پزشکی‌اش را پشت سر بگذارد.
ستاره قطری پرسپولیس آماده تست پزشکی در تهران

 عبدالکریم حسن را باید اولین خرید زمستانی پرسپولیس قلمداد کرد و این مدافع چپ‌پا و باتجربه قطری در اولین گام از روند قراردادی خود ساعاتی دیگر در تهران حاضر خواهد شد.

عبدالکریم که سابقه ۱۱۵ بازی ملی دارد، سال‌ها در السد حضور داشت و در نهایت بعد از مشکلات پیش آمده از فوتبال قطر تبعید شد. او طی روزهای اخیر مذاکرات مثبتی با پرسپولیس داشته و طرفین روی مدت و همچنین مبلغ قرارداد به توافق نهایی دست یافته‌اند.

عبدالکریم که تا فردا (یکشنبه) با باشگاه خود قرارداد دارد، بعد از آن با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته راهی تهران خواهد شد و بلافاصله نیز تست پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و در صورت قبولی در آن که بعید است مشکلی در این رابطه شکل گیرد، مراحل پایانی امضای قراردادش را پشت سر خواهد گذاشت.

پرسپولیس طی فصول اخیر در سمت چپ دفاعی‌اش با مشکلات بزرگی مواجه بوده و معمولا از بازیکنان غیرتخصصی مثل محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و علی نعمتی سود می‌برد. به نظر می‌رسد با توافق نهایی با عبدالکریم حسن، این مشکل و ضعف سرخپوشان نیز برطرف شده و به این ترتیب آنها اولین گام قدرتمند خود را در نقل و انتقالات بردارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adnowg

آخرین اخبار