تاریخ انتشار: 1397/05/12 21:19
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 135898

مدیران تبریزی برای دین‌محمدی بلیط رزرو‌ کردند؛ بازگشت سیروس به شهرش!

شهرداری تبریز که در چند هفته گذشته حواشی زیادی، از جمله لغو اردوی سرعین، رها کردن تمرین و ... را داشته به نظر‌ می‌رسد این‌ روز‌ها با تمدید و‌ جذب چند بازیکن جدید به ثبات خواهد رسید.
مدیران تبریزی برای دین‌محمدی بلیط رزرو‌ کردند؛ بازگشت سیروس به شهرش!

 غلامرضا باغ آبادی که در ابتدای فصل به عنوان سرمربی شهرداری تبریز معرفی شده بود با اختلافاتی که به وجود آمد به طور ناگهانی تمرینات را رها کرد و‌ از این تیم‌ جدا شد. 

پس از این اتفاق جدی‌ترین‌ گزینه برای قبول هدایت تبریزی‌ها سیروس دین‌محمدی بود که در فصل‌ گذشته نیز‌ سکان‌ هدایت این تیم‌ را بر عهده داشت. دین محمدی حتی پای میز مذاکره با مدیران شهرداری تبریز نیز نشست اما به دلیل منابع مالی ضعیف و‌ پیشنهاد کم این توافق حاصل نشد.

دین محمدی که از سرمربیان قاطع و با ثبات لیگ یک به حساب می‌آید، در فصل گذشته توانست نتایج مناسبی با شهرداری تبریز کسب کند و با بضاعت کم از نظر مالی و بازیکن، موفق به حفظ سهمیه تبریزی‌ها در لیگ آزادگان شد.

ناگفته نماند از سیروس دین‌محمدی به عنوان‌یکی از‌ گزینه‌ها‌ی هدایت خونه به خونه بابل نیز نام‌برده می‌شد که به نظر‌ می‌رسد این موضوع نیز در رد پیشنهاد تبریزی‌ها بی‌تاثیر نبوده است.

حال با انتخاب افاضلی به عنوان سرمربی خونه‌به‌خونه بابل و پیگیری مداوم مدیران شهرداری تبریز به نظر می‌رسد مسیر تبریزی‌ها و‌ سیروس دین محمدی به هم‌ دوخته شده‌ و گفتنی است  مدیران تبریزی برای بار‌چندم به سراغ دین‌محمدی رفته و برای وی به منظور حضور در تبریز و مذاکرات نهایی بلیط هواپیما تهیه نموده‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27aje6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی شهرداری تبریز از دسترس خارج شد؛ معرفی 3 گزینه جدید به مدیرعامل باشگاه
اختصاصی فرتاک ورزشی|