تاریخ انتشار: 1400/08/29 21:48
کد خبر: 29927

آگوئرو به زودی به طور رسمی از فوتبال خداحافظی می‌کند؟

به نظر می رسد که سرخیو آگوئرو دیگر قادر به ادامه دادن ورزش فوتبال به طور حرفه ای نیست و با توجه به مشکلات پزشکی و بیماری که برای او پیش آمده دیگر نمی تواند فوتبال بازی کند و بدین ترتیب به دنبال خداحافظی از فوتبال است.
آگوئرو به زودی به طور رسمی از فوتبال خداحافظی می‌کند؟

سرخیو آگوئرو که در تابستان گذشته و با اتمام دوران خود در منچسترسیتی راهی بارسلونا شده بود، در جمع آبی و اناری ها با بدشانسی های زیادی مواجه شد به طوری که او در ابتدا با مصدومیتی طولانی مدت مواجه شد و در برگشت هم پس از انجام چند بازی به طور کوتاه باز هم دچار یک مشکل جدید شد و اکنون دور از میادین است.

مشکلی که آگوئرو دارد مربوط مصدومیت های رایج فوتبال نیست بلکه یک مشکل و بیماری قلبی است که موجب می شود عملکرد قلب او زمانی که سوخت و ساز بدنش بالا می رود و تحرک او زیاد می شود، نامناسب باشد و قلب او به درستی کار نکند و همین مشکل فوتبال بازی کردن را برای او دشوار و خطرناک می کند.

اکنون به گفته جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، سرخیو آگوئرو می خواهد از دنیای فوتبال خداحافظی کند و قصد ندارد که این ورزش را به طور حرفه ای ادامه دهد. او تصمیم خود را گرفته است و به زودی در یک کنفرانس مطبوعاتی به طور رسمی آن را اعلام خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qlgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شرایط عجیب سیتی؛ گواردیولا نیاز به معجزه دارد