تاریخ انتشار: 1401/01/03 23:01
مارسلو بروزوویچ:
کد خبر: 24283

حتی یک بار هم به تیم دیگری فکر نکردم

مارسلو بروزوویچ، هافبک کروات اینتر تاکید کرد همیشه خواهان ماندن در این باشگاه بوده است.
حتی یک بار هم به تیم دیگری فکر نکردم

قرارداد مارسلو بروزوویچ با اینتر در پایان فصل جاری تمام می شد و در ماه های اخیر شایعاتی در مورد احتمال انتقال این هافبک 29 ساله به تیم های بزرگی چون رئال مادرید یا بارسلونا وجود داشت. اما مارسلو بروزوویچ که امروز قرارداد خود را تا سال 2026 تمدید کرد، مدعی شد تنها در صورت قرار گرفتن در لیست مازاد اینتر حاضر به پوشیدن لباس تیم دیگری می شد.

مارسلو بروزوویچ به تلویزیون باشگاه اینتر گفت: "من واقعا بسیار خوشحالم که برگه تمدید قرارداد با باشگاه اینتر را امضا کردم، زیرا واقعا خواهان رقم خوردن این اتفاق بودم و مدیران باشگاه نیز همیشه از خواسته من خبر داشتند. به احترام اینتر و هواداران این تیم، من هرگز نخواستم حتی با باشگاه دیگری مذاکره هم کنم. من همیشه به مدیر برنامه خود تاکید کردم با تیم دیگری حرف نزند، مگر اینکه اینتر صراحتا اعلام کند که نمی‌خواهد قرارداد من را تمدید کند.

بازی کردن در ترکیب اینتر همیشه برای من افتخار و امتیاز بزرگی بوده است، من همیشه به این باشگاه احترام گذاشته و اینتر را دوست داشتم و این احساس برای من همیشه همینطور باقی خواهد ماند. ما هنگام پوشیدن لباس اینتر همیشه برای کسب پیروزی بازی می کنیم و من اطمینان دارم با تمام توان تلاش خواهیم کرد که هم فاتح اسکودتو و هم کوپا ایتالیا در فصل جاری بشویم؛ من در این رابطه تردیدی ندارم.

رابطه با هواداران اینتر؟ آنها همیشه به من اهمیت داده و مرا مورد حمایت خود قرار دادند. من نمی توانم برای بازگشت به زمین، جشن گرفتن در کنار آنها و خوشحال کردن طرفداران اینتر، صبر کنم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kelqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تلاش اینتر برای حفظ بروزوویچ؛ افزایش حقوق راهکاری برای ماندن