تاریخ انتشار: 1396/11/26 23:26
اختصاصی|
کد خبر: 159823

بابک مرادی: تمام گل‌هایم برای هواداران است چون به آنها قول صعود دادم/ ملوان با هوادارانش زنده است

مهاجم گلزن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از قولش به هواداران این تیم سخن گفت.
بابک مرادی: تمام گل‌هایم برای هواداران است چون به آنها قول صعود دادم/ ملوان با هوادارانش زنده است

 بابک مرادی مهاجم جوان و آینده‌دار تیم ملوان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی با نساجی گفت: تصور بازی بسیار سختی را مقابل نساجی داشتیم. می‌دانستیم که آنها تیمی با ساختار دفاعی قدرتمند هستند اما نقاط ضعف آنها را نیز آگاه بودیم زیرا کادرفنی ما، به خوبی آنها را آنالیز کرده بود و برای بازی با نساجی مشکلی نداشتیم.

وی افزود: گل زود هنگامی که زدم، بسیار در بازی به ما کمک کرد. شیرازه تیم نساجی از هم پاشید و همان گل دقایق ابتدایی سبب شد تا تیم نساجی باز شود و از کناره‌ها، به آنها فشار بیاوریم و گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم. در بازی با نساجی یک گل زدم و یک پاس گل دادم که هر دوی اینها را به هواداران عزیزمان تقدیم می‌کنم.

مرادی درخصوص تقدیم گلش به هواداران گفت: اول فصل و طی مصاحبه‌ای که با سایت فرتاک ورزشی داشتم، قول دادم که تیم‌مان را لیگ برتری خواهیم کرد زیرا الحق و الانصاف چنین پتانسیلی را داریم و اکنون که می‌بینم چقدر هواداران در سرما برایمان سنگ تمام می‌گذراند، گل‌هایم را به آنها و کاپیتان تیم یعنی آقا پژمان تقدیم می‌کنم و امیدوارم تا پایان لیگ پشتمان باشند تا باهم لیگ برتر را مجددا تجربه کنیم.

وی درخصوص تخریب بخشی از جایگاه ورزشگاه تختی انزلی نیز گفت: این ظلم به فوتبال انزلی و هواداران ملوان است. اگر قرار بر تخریب بود، می‌بایست پیش از شروع لیگ این کار صورت می‌گرفت نه اکنون که در کوران مسابقات هستیم و به تک تک هوادارانمان نیاز داریم. ملوان با این هواداران زنده است و حال که تمامی منابع مالی را از ملوان گرفتید، نگذارید تا این سرمایه نیز از باشگاه گرفته شود.

مهاجم ملوان در خاتمه عنوان کرد: در این فصل خیلی بدشانس بودیم. بدشانسی‌ها و اشتباهات داوری آنقدر زیاد بود که اگر آنها را نادیده بگیریم، اکنون صدرنشین مطلق لیگ بودیم. تنها خواهش من از مسئولین این است که به داد ملوان برسند. ما بازیکنان روزی می‌آئیم و فوتبال بازی می‌کنیم می‌رویم، اما لیاقت مردم انزلی این ورزشگاه و این امکانات نیست. از مسئولین خواهش می‌کنم که ما را مقابل هواداران قرار ندهند و کمی از عملکرد خود برای ملوان توضیح دهند.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzezj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بابک مرادی: ملوان در دست ما امانت است/ برای موفقیت ملوان هر کاری می‌کنیم

مصدومیت عجیب بازیکن ملوان و ایرانجوان!
اختصاصی| شانسی که مهاجم ملوان آورد؛