تاریخ انتشار: 1397/07/24 18:17
کد خبر: 126091

فرار لحظه آخری میثاقیان از تساوی های سریالی/کسب سه امتیاز شیرین با میهمان نوازی آذری ها

کارون اروند خرمشهر توانست در تبریز شهرداری تبریز را در چارچوب هفته هشتم شکست دهد.
فرار لحظه آخری میثاقیان از تساوی های سریالی/کسب سه امتیاز شیرین با میهمان نوازی آذری ها

تیم شهرداری تبریز و کارون اروند خرمشهر در حالی در هفته هشتم لیگ یک به مصاف یک دیگر رفتند که تیم شهرداری با بازیکنانی بومی، پس از ناکامی در هفته های ابتدایی به فرم خوبی رسید بود و به دنبال سه امتیاز خانگی بود. در سویی دیگر کارون اروند با هدایت اکب میثاقیان چشم به این سه امتیاز دوخته بود. نکته جالب این بازی تقابل لیگ برتری های سابق بود. در تیم شهرداری احمد امیرکامدار و آن طرف ابراهیم کریمی، منصور تنهایی و... سابقه بازی در لیگ برتر را دارند و همین موضوع بر کیفیت بازی می توانست به کیفیت بازی بیافزاید.

دیدار این دو تیم بدون گل در نیمه اول خاتمه بافت و شهرداری تبریز و کارون اروند به تساوی بدون گل در نیمه اول این رضایت دادند تا را چاره را مربیان دو تیم بین دو نیمه پیدا کند. با شروع نیمه دوم این دو تیم به ادامه تقابل‌شان با یکدیگر پرداختند و چیزی از شروع نیمه دوم نگذشته بود که رسول پیرزاده بازیکن شهرداری تبریز به دلیل دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد تا شهرداری تبریز ده نفره به کار خود ادامه دهد. ظاهرا زور شاگردان میثاقیان فقط به شهرداری ده نفره می‌رسید بعد از ده نفره شدن شهرداری تبریز کارون اروند خرمشهر توانست توسط محمدجواد محمدی به گل برسد تا بازی یک بر صفر به سود کارون اروند جریان پیدا کند. 

شهرداری تبریز نمی‌خواست به راحتی این دیدار را خانگی را با دست خالی به پایان برسد. تلاش شهرداری‌چی‌ها جواب داد و توانستند در دقیقه ۹۲ توسط جعفر برزگر گل تساوی را به ثمر برسانند. اما این پایان ماجرا نبود، شاگردان میثاقیان که از همان ابتدا نشان داده بودند که عزم‌شان را برای کسب سه امتیاز جزم کرده اند سریع دست به کار شدند تا اینکه توانستند گل برتری را بزنند. حمید نعمتی این گل دیر هنگام را به ثمر رساند تا بازی با برتری دو بر یک اروندی ها به پایان برسد.

کارون اروند با دشت این سه امتیاز توانست خود را ده امتیازی کند تا به رده هشتم جدول برسد و امیدوارانه تر به ادامه را بیاندیشد. همچنین شهرداری تبریز با استفاده نکردن از فرصت میزبانی همان هفت امتیازی ماند تا در رده دهم جدول قرار بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvqep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و نود ارومیه
اختصاصی فرتاک ورزشی|